- Waardering
- 1
Heeft iemand weleens vloeibare creatine gebruikt? En zo ja, wat waren de resultaten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by falcon
Heeft iemand weleens vloeibare creatine gebruikt? En zo ja, wat waren de resultaten?
Originally posted by falcon
Nou ik zal wel eens zien wat ik doe. Want in vergelijking met creatine in poedervorm is dit spul vrij prijzig. En ik vraag me af of het dat wel waard is. Er is zoveel troep op de markt die heel veel beloven, maar niks waarmaken.
Originally posted by soulreaver
Werkt niet, weggegooid geld.. Creatine is niet stabiel in een oplossing zo lang..
Originally posted by Elmar
Klopt heb je helemaal gelijk in. Ik heb een keer creatine in poedervorm genomen. Ben wel aangekomen maar ook veel vocht. dus krijg je leuke complimentjes van "wat heb je een plofkop" Maar goed die creatine is super duur maar okm omdat je er superlang mee kan doenl. tis maar een druppeltje wat je op je tong neemt. En in zo'n flesje zitten een heleboel druppeltjes.
Maar goed als je nou maar gewoon je eiwitten en koolhydraten en vetten binnen krijgt dan is het goed. Creatine is leuk om een paar keer te doen, of uit te proberen. [/QUOTE
Dikke plofkop Dan zal je die altijd al wel hebben zeker?!
Vooral de 1e twee weken van creatine gebruik treed de visuele waterretentie op. Ook kan er in die tijd een lichte verhoging van de bloeddruk onstaan, maar dat trekt beide om ea reden na een kleine 2 weken weer weg.
Originally posted by Robin
Originally posted by Elmar
Klopt heb je helemaal gelijk in. Ik heb een keer creatine in poedervorm genomen. Ben wel aangekomen maar ook veel vocht. dus krijg je leuke complimentjes van "wat heb je een plofkop" Maar goed die creatine is super duur maar okm omdat je er superlang mee kan doenl. tis maar een druppeltje wat je op je tong neemt. En in zo'n flesje zitten een heleboel druppeltjes.
Maar goed als je nou maar gewoon je eiwitten en koolhydraten en vetten binnen krijgt dan is het goed. Creatine is leuk om een paar keer te doen, of uit te proberen. [/QUOTE
Dikke plofkop Dan zal je die altijd al wel hebben zeker?!
Vooral de 1e twee weken van creatine gebruik treed de visuele waterretentie op. Ook kan er in die tijd een lichte verhoging van de bloeddruk onstaan, maar dat trekt beide om ea reden na een kleine 2 weken weer weg.
Nah :cry:
Nee het is nu al weer weggetrokken maar hield gewoon veel vocht vast. Allhoewel ik er niet genoeg water bij had gedronken
Geen enkel , maar dan ook niets nada noppes studies wijzen uit dat vloeibare creatine werkt.Originally posted by falcon
Bullshit, het werkt weldegelijk. Ik heb het zelf getest met een aantal personen, en er was er niet eens die het weggegooid geld vond. Enkel voor je training wat nemen en voilá, that's it. Enige nadeel vind ik dat je er dan geen vast ritme in hebt (in de inname), waardoor je het vrij gemakkelijk kan vergeten. Poeder gebruik je elke dag en wordt op die manier routine... Verder werkt het perfect!
Originally posted by admin
Geen enkel , maar dan ook niets nada noppes studies wijzen uit dat vloeibare creatine werkt.
Er is wel een studie geweest die aantoonde dat 1 bepaald merk bijna alleen creatinine bevatte.
We moeten dus louter afgaan op ervaring van gebruikers en praatjes van de verkoper.
Creatine zou je nooit voor onbepaalde tijd stabiel kunnen houden, om het voor een redelijke tijd houdbaar te maken zou je een heel hoge Ph moeten hanteren.
Bijv. water heeft een Ph van +- 7, wat het mogelijk maakt om creatine 10 minuten stabiel te houden.
Men zou dus de Ph zo hoog moeten maken dat deze basisch is (14) dat zou de houdbaarheid verhogen.
Als die theorie nu ook in de praktijk zou werken, maar daar is nog steeds geen relevant bewijs van.
Tja, dat zijn enkel theoretische studie's...niets praktisch dus. Onze gedachten daarover liggen wel een beetje op een lijn T... De praktijk is nu eenmaal vaak niet gelijk aan de theorie.
hehehe good oneOriginally posted by soulreaver
Drink jij maar een iets dat zeer basisch is zoals bv. loog.. succes met smelten daarna..