Fitness Seller

Vloeibare "whey" effectief?

Bezoekers in dit topic

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik ben vandaag verschillende winkels afgegaan om "wei poeder" te kopen, ben er niet in geslaagd omdat geen van alle het hadden. Ben echter bij 1 winkel wel "vloeibare wei" tegengekomen.
Dit wordt verkocht in kleine flesjes en is bijv. voor wanneer je ziek bent geweest en sneller wilt herstellen, maar je kan het ook gewoon drinken.
Heeft dit nu gewoon hetzelfde effect als de gewone "wei poeder" ? Lijkt mij wel.
Want scheelt ook stukke in geld.

Je kunt je whey ook online kopen, bijv. op deze site. Vloeibare whey ken ik echter niet...

hoveel kost die dan want ik ben ook op zoek naar wei maar vind het nogal duur

Is maar een kleine fles.. ik gok em op Max 0.5 L
Kost echter maar 4.95 euro per fles.
Ik vind de wei poeder ook te duur, vandaar dat dit me ook wel een goed alternatief leek

tsja.... ik weet niet hoor maar uit 1 pot wei kun je ongeveer (1 kilo uitgaande) wel 30 shakes maken. 4,95 * 30 = 148,5 euro!!!!!!! een pot whey is 30 euro!! niet echt goedkoop dus....

koop gewoon die wei van op de site, komt volgens mij goedkoopst en dan ben je toch zeker van je aankoop?

Dit is het enigste dat ik ken verkope ze bij ons in de gym ook. Nog nooit zelf getest. [Abeelding niet meer beschikbaar] zouden tot 52gram eiwitten inzitten.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven