Fitness Seller

Vloeistof loopt eruit na injectie

Bezoekers in dit topic

Powermonkey

Cool Novice
Lid geworden
25 mrt 2012
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
5%
nou zit ik zelf in een deca test kuur en heb ik er geen last van zelf maar een maat van me die ik om de dag injecteer ( winny test) , heeft de laatste 2 keer erg veel last dat de vloeistof eruit loopt.

winny prikken geeft geen problemen maar nu na ongeveer 4 weken ( 14injecties ongeveer) hebben we de laatste 2 keer heel erg dat er aardig wat vloeistof weer uit loopt, gemengd met bloed. bij de test injectie.

iemand enig idee hoe we dit kunne voorkomen volgende keer?
 
Waar prikken jullie en welke hoeveelheden?
 
Trek je huid opzij steek naald erin, injecteer laat nog 30 sec rusten naald eruit en je huid sluit het gaatje van injectie af zo doe ik het.
 
Wel aspireren he!
 
Waarschijnlijk overbodig te melden, maarre:

1. Altijd een nieuwe naald nemen om de vloeistof op te zuigen
2. Houd de naald omhoog (dus dat de naald zelf omhoog wijst) en duw het laatste beetje lucht er uit.
3. Dep de plek waar je gaat prikken met een alcoholdoekje
4. Met duim en wijsvinger zet je de locatie goed strak
5. Naald er récht in: niet onder een schuine hoek of zo. Voorkom dat je de naald enigszins naar een kant laat 'leunen' tijdens het indalen.
6. Injecteer de vloeistof: doe dit rustig - 10 seconden om het geheel te injecteren is goed.
7. Houd de naald vast en laat het nog heel even zitten waar 'ie zit.
8. Trek de naald er beheerst en langzaam uit. Níet met snelheid: nergens voor nodig!
9. Ontsmet de prik-locatie wederom met wat alcohol.
10. Eventueel pleistertje er op.
 
Aspireer jij niet metropole?

Heb het idee dat redelijk wat mensen dit niet doen, of ze vergeten dit erbij te melden.
Maar een volle dosis recht in je bloedbaan omdat je niet aspireert is niet fijn!
 
Ik aspireer tot meerdere malen aan toe als ik het gevoel heb dat het niet helemaal goed gaat. Heb wel is begrepen dat je dood neer kan vallen als het in je bloed terecht komt maar vraag me af of dit niet een beetje overdreven is...
 
Injecteren in een ader is dodelijk
 
Als je de naald beweegd is het slim om weer opnieuw te aspireren, als hij niet op dezelfde plek zit, maar beter is om na het aspireren de naald niet meer te bewegen.

Als je olie niet in de spier spuit, maar rechtstreeks in de bloedbaan, dan krijgt je hart het in het begin zwaarder om het bloed rond te pompen, aangezien je bloed stroperig word, wat uiteindelijk kan en waarschijnlijk zal lijden tot hartkloppingen, hoge bloeddruk, gevolgd door een beroerte, hartinfarct, hartstilstand en/of uiteindelijk de dood.
Daarnaast zijn er nog veel meer complicaties mogelijk.
 
Ik neem aan dat je dan wel in een slagader of grote ader moet zitten en niet in een haarvat.
 
olie in een ader geeft embolie. Mogelijkheid is een longinfarct. Erger is een embolie in de hersens,kan tot beroerte lijden. Aspireren is een must.
 
olie in een ader geeft embolie. Mogelijkheid is een longinfarct. Erger is een embolie in de hersens,kan tot beroerte lijden. Aspireren is een must.

bij long infarct is dat die hoest buien heb wel is gehad dat ik injecteerde vooral bij tren dat je enorme hoest buien krijgt moet wel zeggen dat ik wel is heb bij injecties dat ik rare smaak in me mond heb!

dat ik de steroiden proef zeg maar!!
 
idd aspireren je kan je lichaam echt een tering klap geven als je olie in een ader spuit.
Ik vind btw dat je dit als eerste moet weten bij een kuur...............
 
Tegen het uitlopen van de vloeistof na het injecteren de naald ff half minuutje erin laten zitten. Kan alles ff "uitvloeien". Daarna pas eruit halen.
 
Halve minuut is wel wat aan de lange kant.
 
Idd zoals hierboven gezegd naald even laten zitten.
Had daar zelf ook problemen mee als ik 5 ml zette maar gaat prima als je even wacht met de naald eruit halen. ;)
 
Als je de naald beweegd is het slim om weer opnieuw te aspireren, als hij niet op dezelfde plek zit, maar beter is om na het aspireren de naald niet meer te bewegen.

Als je olie niet in de spier spuit, maar rechtstreeks in de bloedbaan, dan krijgt je hart het in het begin zwaarder om het bloed rond te pompen, aangezien je bloed stroperig word, wat uiteindelijk kan en waarschijnlijk zal lijden tot hartkloppingen, hoge bloeddruk, gevolgd door een beroerte, hartinfarct, hartstilstand en/of uiteindelijk de dood.
Daarnaast zijn er nog veel meer complicaties mogelijk.


ik aspireer altijd en krijg toch vaak hartkloppingen zelfs als er geen bloed in spuit komt na aspireren , en dus ook vaak druk op me hoofd ,zoals ik in mijn topic al vermeld had .

Hoe kan dit?? Ik spuit wel al 4 jaar op dezelfde plaats , heeft dat mss enige invloed hierop ? Soms is de huid ook extra hard waardoor ik heen moet duwen met me naald, de huid kraakt dan beetje .
 
Soms is de huid ook extra hard waardoor ik heen moet duwen met me naald, de huid kraakt dan beetje .

Dat is littekenweefsel. Je zou best eens ergens anders prikken hoor. Het zal anders moeilijker en moeilijker worden op die plaatsen.
 
ik aspireer altijd en krijg toch vaak hartkloppingen zelfs als er geen bloed in spuit komt na aspireren , en dus ook vaak druk op me hoofd ,zoals ik in mijn topic al vermeld had .

Hoe kan dit?? Ik spuit wel al 4 jaar op dezelfde plaats , heeft dat mss enige invloed hierop ? Soms is de huid ook extra hard waardoor ik heen moet duwen met me naald, de huid kraakt dan beetje .


Druk op je hoofd en hartkloppingen lijkt me meer duiden op hoge bloeddruk.
Alleen wel raar dat dat alleen is tijden/vlak na de injectie.
Misschien toch nog beetje zenuwachtig na 4 jaar ervaring? Haha.

En dat je huid hard wordt, zou kunnen duiden op littekenweefsel.
Maar zoals je zegt, is dit ook soms. Dus blijft toch vaag.
 
Back
Naar boven