Fitness Seller

Vluchtende man vouwt auto om paal

Bezoekers in dit topic

pokerladron

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
5.523
Waardering
476
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Na een politieachtervolging is maandagmiddag op de Burgemeester Stramanweg in Zuidoost een zwaar ongeluk gebeurd. Het ongeluk gebeurde rond 15.00 uur. Meerdere politiewagens, ambulances, brandweerwagens en een traumahelikopter rukten uit naar de locatie.

Tijdens de botsing raakte de bestuurder, een 28-jarige getinte man, bekneld. De brandweer slaagde er kort na half vijf in hem los te knippen uit het voertuig. Het slachtoffer, de enige inzittende van de auto, is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis.

De auto, die uit de richting van de Arena kwam, is op zijn kant tegen een lantaarnpaal tot stilstand gekomen. Op foto´s die getuigen opsturen is duidelijk te zien hoe zwaar de auto beschadigd is geraakt.

De politie laat weten dat de achtervolging is begonnen in stadsdeel Zuid. Agenten wilden de man staande houden in verband met 'lopend onderzoek'. De bestuurder ging er vervolgens vandoor, waarna agenten de achtervolging inzetten. Hoe het ongeluk precies heeft kunnen gebeuren is nog niet bekend.

Rond de plek waar de auto is verongelukt werd een groot gebied afgezet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bron:
http://www.at5.nl/artikelen/84742/veel-hulpdiensten-bij-ongeluk-zuidoost
 
Ik reed er net langs.... Auto zag er niet best uit. Door deze mongool moest ik helemaal omrijden :mad: ik wou onder de Arena door rijden.
 
"dat zouden er meer moeten doen!"
 
Zo, stevig paaltje.
 
Eerste wat ik dacht bij het zien van de titel, ''sterk ventje''
 
De politie zal de schuld wel weer krijgen...
 
Das een stevig paaltje
 
je voelt je lekkerder in een peugeot ??
 
Flext ie nou nog even op die eerste foto?
 
WTF..

Aangezien er agenten in burger bij zijn, lopend onderzoek, vluchten, zal het wel een gevalletje: eigen schuld zijn
 
Back
Naar boven