XXL Nutrition

Vocht vasthouden/kwijtraken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the better dayz

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2006
Berichten
1.832
Waardering
0
Ik wil minder vocht vasthouden, iemand wat tips??
Want vroeger stond ik echt KURKDROOG, maar nu begint er een laagje over mijn spieren te zitten (en dat vind ik niet leuk:()...
Tis geen vet, alleen vocht (grotendeels:p;))...
Dus...any ideas??
 
Wat dacht je van minder sodium(zout)inname?

En als je een gebruiker bent kan je winstroll nemen.
 
Meer voedsel --> meer kh, meer natrium, evt creatine --> meer vocht vasthouden
 
tja zou me er niet zo druk over maken. en hoe weet je zo zeker dat het geen vet is?
 
Wat al eerder is gezegd...verminder je zuivel inname...Beter nog, haal je eiwitten uit vis of vlees en laat zuivel weg. Jah , sommigen vinden het onzin...ieder zijn mening (voor ieder lichaam werkt het specifiek weer iets anders , grote lijnen zijn hetzelfde)..maar ik heb hier veel baat bij. Probeer het uit zou ik zeggen...
En daarbij voeg bleekselderij toe aan je dieet. Ontrekt vocht. En niet te zuinig ermee,,gewoon veel eten tussen je rijst/pasta door. Check anders ook het topic van Kale, ging over hetzelfde onderwerp, maybe dat je daar nog tips uit kunt halen.


Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook last van,

Begin goed droog te raken, alleen de aders komen maar niet.
Zuilvel gebruik ik nooit in de cut even als zout niet.
gebruik caffeine maar het vocht blijft?
 
gebruik caffeine maar het vocht blijft?

mss moet je hogere doseringen nemen?

Morgen of vandaag krijg ik ook mijn caffeine binnen, ben benieuwd wat het geeft.
 
appelazijn 3 x daags twee eetlps met een beetje water en een scheutje zoetstof om het makkelijker binnen te krijgen.
het is niet lekkerr maar je raakt eraan gewendt.
bij mij werkt het wel... want eerder hield ik ook veel vocht vast dat is nu niet meer het geval... alleen als ik bijv op m'n cheatdag veel kh heb gegeten.:D
succes
 
Hmm grappig. Ongeveer 4 a 5 weken geleden dacht ik ook zoiets. Ik drink/eet al mijn hele leven zuivel producten. Ik dacht toen hoeveel krijg ik nu aan zuivel binnen. 1L melk, plakjes kaas op brood, vla na eten en 500g kwark voordat ik na bed ga. Dat is redelijk veel elke dag weer. Laat ik eens alle zuivel staan voor een paar maand en kijken wat er gebeurd. Het het vervangen door tonijn/worst op brood en geen toetjes meer. Kwark voor het slapen gaan vervange door noten. Nou het verschil is kan ik nu duidelijk zien. Minder vet/vocht , minder acne, huid voelt/lijkt dunner?!?

Jammer genoeg kan ik dit niet vol houden om heel mij leven geen zuivel meer te nemen maar als ik de effecten zie.....iedergeval succes met je doel.
 
Laatst bewerkt:
Kwark voor het slapen gaan vervange door noten

een eiwit bron vervangen door een vetbron? Vis zou beter zijn :yes:
 
damn, ik heb zojuist 2 liter vocht vastgehouden, maar ben het in een klap kwijtgeraakt. En nu kan ik melk van de vloer gaan dweilen....
 
mss moet je hogere doseringen nemen?

Morgen of vandaag krijg ik ook mijn caffeine binnen, ben benieuwd wat het geeft.

Ik denk dat 1000mg-1500mg pd genoeg moet zijn.
 
(Nog) meer water drinken misschien? Klinkt tegenstrijdig, maar wie weet hetlpt het?
Toen ik in Zuid-Amerika op vakantie was, hield ik veel vocht vast. Terwijl ik genoeg dronk (minimaal zo'n 2,5 liter water en daarnaast aanmaaklimonade etc.) en voldoende bewoog. Ben toen 4 liter gaan dinken (wel elk half uur naar de wc, maar goed. Wen je vanzelf aan). 2 dagen later nergens meer last van. Heb het toen verlaagd naar 3 liter (hoef de ik maar om de 45 minuten naar de wc) en het ging gewoon goed. En als je jezelf een weekje aanleert om zoveel water te drinken, gaat je lichaam er vanzelf naar vragen.
Je moet je lichaam er blijkbaar van overtuigen dat je genoeg vocht binnenkrijgt, zodat het geen extra vocht gaat vasthouden. Maar ik weet dus niet of dit op jou van toepassing is.
 
weekje aan de speed , of crystal, meth , etc
 
Wat dacht je van minder sodium(zout)inname?

Minder zout innemen betekent dat je lichaam meer aldosterone aangaat maken en minder vasopressine.

Twee manier voor je lichaam om juist meer vocht vast te houden.
 
effe on topic , prbeer eens gewwon veel water met wat pure citroensap
 
Back
Naar boven