AndroidHealthClinic

vocht verliezen... deadline zaterdag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
voor mijn wedstrijd (dat zich niet zo op totaal afspeelt, maar op punten), dat volgende zaterdag plaatsvind, zou ik graag wat vocht willen verliezen... ik hoop een aantal kg af te vallen, en zo mijn puntentotaal te verhogen.

ik heb aan een aantal dingetjes gedacht :

meer water drinken, meer binnen is nog meer buiten. ik drink nu zo'n goeie 3liter per dag, misschien zou ik voor 1 week moeten overschakelen op zo'n 5-6 liter?

iets anders? dacht dit te combineren met thee... elke soort van thee of is de ene soort vochtafdrijvender dan de andere?

jullie nog andere ideeën ?


alvast thx
 
ananacoïtustract.
jeneverbessen.
glycerine
 
Wanneer wordt je gewogen? Je zou de laatste 3 dagen je koolhydraatinname heel laag kunnen houden, kun je zeker een paar kilo lichter wegen. Alleen voor de wedstrijd zul je wel extra veel koolhydraten moeten eten dan.
 
Groene thee is vochtafdrijvend, evenals koffie en alles dat caffeine bevat...
Misschien de dag(en) ervoor vooral licht voedsel eten dat snel verteert, zodat er minder gewicht achter blijft in je darmen.
 
hmm

k thx, zal alvast beginnnen met mijn flessen water leeg te zuipen vandaag ;)

en ook nog een thermos thee klaarmaken ;)
 
koolhydraat laag is voor een powerlifter niet echt optimaal denk ik.

groene thee helpt inderdaad, en veel water drinken.
 
ach ja wedstrijdvoorbereiding...

sorry, my bad ;)
 
ik zou zeker mijn koolhydraten niet verminderen, een powerlifter heeft dit het hardst nodig.
Nu is hette laat denk ik om enkele kilo's af te vallen, misschien moet je proberen om je zo vroeg mogelijk te gaan wegen( om 12 uur) en zorgen dat je s'morgens niet te veel gedronken hebt. Direct na je weging kun je dan een stevige maaltijd nemen en wa meer drinken.
 
Deze post heeft geen zin meer, maar stacks verlies je ook vocht van!
 
Originally posted by Emizea
Deze post heeft geen zin meer, maar stacks verlies je ook vocht van!

idd neem een stack 1x per dag en binne no time heb je geen vocht meer
 
Emizea zei:
Deze post heeft geen zin meer, maar stacks verlies je ook vocht van!

Je zou de avond ervoor wat aldactacide kunnen nemen dan gaje die nacht een hoop naar het toillet maar het kan je zo 1 kilo alleen aan pure vocht schelen.
 
Koolhoven zei:
Je zou de avond ervoor wat aldactacide kunnen nemen dan gaje die nacht een hoop naar het toillet maar het kan je zo 1 kilo alleen aan pure vocht schelen.


Bedoel je aldactone?
Hoe lang kan je het gebruiken (maximaal)?
Als ik het goed heb is het toch ongeveer 75-150 mg dagelijks....



Groet

Levrone@
 
Back
Naar boven