Fitness Seller

vocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ricardol15

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
53
Waardering
0
Wat Houdt Meer Vocht Vast Test E Of Sustanon
 
een voordeel van sustanon is dar e 4 esters in zitten.
propionate gaat snel uit je lichaam.
maar algemeen zal het weinig uitmaken
 
Waarom is het een voordeel dat een product vier esters heeft tenopzichte van een enkele ester?
 
een voordeel van sustanon is dar e 4 esters in zitten.
propionate gaat snel uit je lichaam.
maar algemeen zal het weinig uitmaken

welke voordeel ???

door de verschillende esters zal je eerder last hebben van onstabiele bloedwaardes en dus ook meer sides ondervinden,waaronder meer vocht.

-rodge
 
welke voordeel ???

door de verschillende esters zal je eerder last hebben van onstabiele bloedwaardes en dus ook meer sides ondervinden,waaronder meer vocht.

-rodge

hier ga ik helaas niet met je mee rodge....alle vier esters hebben een ander halfwaardetijd...in begin heb je bij geen een steroid soort een stabiele bloedwaardes....dat komt in loop van je kuur....hier weten we alleemaal dat stacken met steroids lekker is...en bijna altijd hebben alle steroiden soorten een andere halfwaardetijd....uit jouw verhaal te begrijpen dat we dan nooit een stb. bloedw. hebben....en dat is niet zo, het constant het zelfde dosering van sust of een andere steroid heeft op een gegeven moment een niveau berijkt dat op een lijn belijft.

Wat je zegt zou alleen gebeuren op het moment dat je eene week 250mg doet en de andere week 500mg zou doen.
 
hier ga ik helaas niet met je mee rodge....alle vier esters hebben een ander halfwaardetijd...in begin heb je bij geen een steroid soort een stabiele bloedwaardes....dat komt in loop van je kuur....hier weten we alleemaal dat stacken met steroids lekker is...en bijna altijd hebben alle steroiden soorten een andere halfwaardetijd....uit jouw verhaal te begrijpen dat we dan nooit een stb. bloedw. hebben....en dat is niet zo, het constant het zelfde dosering van sust of een andere steroid heeft op een gegeven moment een niveau berijkt dat op een lijn belijft.

Wat je zegt zou alleen gebeuren op het moment dat je 1'e week 250mg doet en de andere week 500mg zou doen.

ik doelde eigenlijk op het feit dat om stabiele bloedwaardes te krijgen met sustanon je het om de dag moet zetten ivm de prop die er in zit. en aangezien bijna niemand hier eod zet maar liever 1 of 2 x p/w zal je met sust dus meer sides hebben.

-rodge
 
ik doelde eigenlijk op het feit dat om stabiele bloedwaardes te krijgen met sustanon je het om de dag moet zetten ivm de prop die er in zit. en aangezien bijna niemand hier eod zet maar liever 1 of 2 x p/w zal je met sust dus meer sides hebben.

-rodge

Ja idd als je 1x keer per week sust zou zetten dan sluit ik me 100% bij jou aan.

testosteron Propionate heeft een halfwaardetijd van 4.5 dag, dat is de kortste werken ester in sust....een week heeft 7 dagen delen door twee is 3,5 dag...ik denk als je 2x per week zou zetten dat je dan ook wel goede stabiele bloedwaardes hebt.
 
Jezus weer zo'n idioot topic, is bij iedereen anders.
 
Back
Naar boven