AndroidHealthClinic

vocht..

Bezoekers in dit topic

xxces

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2008
Berichten
918
Waardering
23
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
hee mensen,

zit nu in een deca-sust kuur voor 12 weken, en zit nu in week 6.. ben de eerste weken zo'n 5 kilo aangekomen, maar ben daarna wat terug gezakt. voeding en training zit goed, dus daar kan het lijkt mij niet aan leggen, aangezien die meer, en niet minder is geworden.

nu denk ik zelf dat dat gewichtsverlies in toe te schrijven aan het verlies van vocht. tijdens de warme dagen van van de week werd ik elke nacht zeik nat wakker, echt nat.
zou het kunnen dat hierdoor je gewocht wat terug zakt?

heb nu 6 kilo gepakt dus ben wel weer wat om hoog gegaan.

alvast bedankt
 
Ja zou wel kunnen,maar wat moet je met verhoogd vocht.
Zou liever alleen kwaliteitsmassa pakken.Al is dat per kuur maar 3 kg ofzo.

Ik haat die vochtretentie,krijg altijd volgens mijn vrouw een varkenskop
 
Ja zou wel kunnen,maar wat moet je met verhoogd vocht.
Zou liever alleen kwaliteitsmassa pakken.Al is dat per kuur maar 3 kg ofzo.

Ik haat die vochtretentie,krijg altijd volgens mijn vrouw een varkenskop

Mee eens, 3 kg. pure kwaliteitsmassa pakken is goed en moet je denk ik dik tevreden mee zijn. Als ik met elke kuur 3 kg. pure spiermassa pak ben ik dik tevreden, maar ook dat valt tegen.

@TS, het is logisch dat als je zwaarder wordt je BMR ook omhoog gaat, dus dat je in de loop van de kuur meer moet eten om te groeien, het lichaam probeert ten allentijde in evenwicht te zijn, anders zou je constant groeien en afvallen je moet je voeding dus aanpassen naarmate de kuur vordert.
 
dank je.. vocht is ook k*t. heb nu zelf weinig last van een opgeblazen kop.. handig als het zo minder wordt..
 
heb er ook last van...veel vocht...baal ik wel van, maarja, hoort erbij jammer genoeg.
 
had ook heel veel last van vocht! Op een gegeven moment ook me niet meer gaan wegen want sloeg nergens meer op door al dat vocht...

Wat ik gedaan heb is nolvadex 10mg per dag genomen tijdens de kuur en toen zakte me gewicht gelijk met 2 kilo! Avondje alcholvrijstappen/stampen helpt ook wel!!
 
Back
Naar boven