Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Robin
Wat is je bedoeling? Ga je deze info gebruiken voor een wedstrijdvoorbereiding?
Ik veronderstel vanwel, als hij het in dit forum post. Anders zou het in dieet en voeding kunnen.Originally posted by soulreaver
Volgens mij praat iedereen langs elkaar heen, hebben we het nu over vocht kwijt voor een wedstrijd?? Of in zijn algemeenheid, dat maakt nogal verschil, je gaat niet 300 dagen per jaar aan de diuretica, die rommel droogt je uit en daar moet je enorm mee uitkijken.
Originally posted by richard
Jep. Ben nu langzaam begonnen met cardio en buiktraining.
En vanaf januari ga ik mezelf helemaal voorbereiden.
Heb een kennis die een aantal wedstrijden heeft gedaan, en die er goed uitziet, die me begeleidt.
Hij zegt dat dat vocht tijdens mijn dieet wel goed komt, maar ik ben er bang voor. Ja, 1e keer dat ik mijzelf droogtrain, dus weet niet precies wat mij te wachten staat, en hoe ik er uit kom te zien.
Alle tips die ik via dit board krijg kan ik gaan af wegen of ik dat kan gebruiken, dus hoe meer tips des te liever.
Originally posted by richard
Jep. Ben nu langzaam begonnen met cardio en buiktraining.
Originally posted by marcel
Je hoeft niet zo vel te reageren hoor
Ben sowiezo geen voorstander van off seison, kvind dat je het hele jaar er goed moet uitzien. Maar het is dus uit luiheid?
Originally posted by Robin
Nee, het is omdat het in mijn ogen geen nut heeft....
Maar ja, als jij graag klein wilt blijven