AndroidHealthClinic

vochtproblemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die post was voor marcel...maar poste wat te snel... :)
 
Originally posted by Robin
Nee, het is omdat het in mijn ogen geen nut heeft....
Maar ja, als jij graag klein wilt blijven ;)

Oooh, dus wil je groot worden dan moet je geen buikspieren doen. Hmmm spijt me als ik dat lichtelijk onzin vind. Mij gaat het er trouwens om hoe goed ik eruit zie, dus niet hoe groot ik ben. Kzie bodybuilding ook als een gezonde leefsT. maar wat ik hier soms als eetschema zie...... Richard vertelde dat ie een keer zn calorieen ging uitrekenen en op 9000 uitkwam. Hmmm... Spijt me als ik dat lichtelijk overdreven vind.
Dus Robin veklaar je nader over het klein blijven.
 
Originally posted by marcel


Oooh, dus wil je groot worden dan moet je geen buikspieren doen. Hmmm spijt me als ik dat lichtelijk onzin vind. Mij gaat het er trouwens om hoe goed ik eruit zie, dus niet hoe groot ik ben. Kzie bodybuilding ook als een gezonde leefsT. maar wat ik hier soms als eetschema zie...... Richard vertelde dat ie een keer zn calorieen ging uitrekenen en op 9000 uitkwam. Hmmm... Spijt me als ik dat lichtelijk overdreven vind.
Dus Robin veklaar je nader over het klein blijven.

Hoop dat je ook verder hebt gelezen. Dat was voordat ik echt op mijn voeding ging letten. Zit nu onder de 4500 calorieen. Ik vind het alleen niet belangrijk hoe ik er altijd bij loop. Zomers wel, maar zoals nu, lekker belangrijk!
Je hoeft alleen je buikspieren niet apart te doen, tenzij je zo'n mannetje wil worden wat alleen een beetje buikspieren wilt hebben. Vergeet niet: bij een mager afrikaantje zie je de buikspieren ook zitten, vind je dat dan mooi?
 
Rechtstreek je buikspieren trainen verhoogd ook je cortisol levels drastisch.
 
Originally posted by marcel


Oooh, dus wil je groot worden dan moet je geen buikspieren doen. Hmmm spijt me als ik dat lichtelijk onzin vind. Mij gaat het er trouwens om hoe goed ik eruit zie, dus niet hoe groot ik ben. Kzie bodybuilding ook als een gezonde leefsT. maar wat ik hier soms als eetschema zie...... Richard vertelde dat ie een keer zn calorieen ging uitrekenen en op 9000 uitkwam. Hmmm... Spijt me als ik dat lichtelijk overdreven vind.
Dus Robin veklaar je nader over het klein blijven.

Het gaat er niet om dat je klein blijft als je buik traind! Maar dat je er niks aan hebt als je voor massa gaat, omdat je buikspieren totaal geen massa leveren!
 
Originally posted by Zwier
Rechtstreek je buikspieren trainen verhoogd ook je cortisol levels drastisch.

Ja, door het hoge aantal herhalingen...
 
Idd net wat zwier zegt...en cortisol breekt eiwit uit je andere spieren af. Dus train die buik niet teveel, groeit bij de meesten toch niet of amper.
 
Originally posted by Robin


Ja, door het hoge aantal herhalingen...
Volgens mij had het te maken met de solar plexus
 
Ja, maar wat heeft dat dan te maken met cortisol? Want daar heb ik dus nog nooit van gehoort...
 
Dat is gewoon een plek waar je niet graag een stoot op krijgt hehe..
 
Originally posted by soulreaver
Dat is gewoon een plek waar je niet graag een stoot op krijgt hehe..

Krijg liever helemaal geen klappen:( .
 
Solar plexus is een zenuwknoop in de buikholte thv zwaardvormig aanhangsel

Staat rechtstreeks in verbinding bet de bijnierschors. Stimulatie hiernvan verhoogd de aanmaak van corticosteroiden

Beetje groot plaatje, maar ik henb niets anders

Edit admin: kleiner plaatje in volgende post!



en T kopieren en plakken met de muis werkt weer niet?
 
plaatje verkleint

en T kopieren en plakken met de muis werkt weer niet?
Selecteren, dan Control + c dan waar je het wil hebben Control + v
Zou moeten lukken.
Slepen van foto's en tekst + rechtsklikken is idd niet mogelijk.
 
Tnx for the info bro's... :thumb:
 
Originally posted by bestoldschool
onderzijde vh borstbeen

Zenuwknoop onder de onderzijde van het borstbeen ...
 
Originally posted by Robin
Ja, maar wat heeft dat dan te maken met cortisol? Want daar heb ik dus nog nooit van gehoort...

Vince Gironda beweerde ooit door zekere bewegingen, een schok aan het systeem te leveren en zo het niveau van hormonen uit balans te brengen. Volgens mij is de verklaring absolute bullshit, maar de theorie daarom niet.
 
Originally posted by 3XL
Solar plexus is een zenuwknoop in de buikholte thv zwaardvormig aanhangsel

Staat rechtstreeks in verbinding bet de bijnierschors. Stimulatie hiernvan verhoogd de aanmaak van corticosteroiden

Solar plexus of beter plexus solaris (zonnevormige zenuwknoop) bevind zich onder de processus xipoideus van het sternum.

Overigens de stimulatie van een zenuw verloopt via elektrische signalen.
 
Back
Naar boven