XXL Nutrition

vochtproblemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neem aan dat je processus xyphoïdeus bedoeld, wat in het Nederlands dus zwaardvormig aanhangels is
 
inderdeed, xiphoideus. en ken eerlijk gezegd de Nederlandse benamingen van anatomische structuren niet. Te verwarrend voor mij, aangezien ik in twee talen moet werken.

Wil maar zeggen, voor referentie, misschien iets makkelijker in het Latijn.
 
Lijkt me idd lastig constant schuiven tussen talen.

Ik heb er soms al last van als ik veel Engelstalig heb zitten lezen/schrijven/praten. Ik kan dan soms als je zit te praten gewoon niet op het Nederlandse woord komen :D
 
Went wel na een tijdje hoor. Sinds ik terug ben uit de states, nu een aantal jaar terug, denk ik en droom ik zelfs in het Engels. Maakt het iets makkelijker omdat ik leef in het Nederlands maar denk in het Engels, dus beide talen zijn even alledaags geworden.

Maar sommige dingen hou ik in het Latijn, zoals namen van bloemen, vogels en anatomische structuren.
 
"ik leef in het Nederlands maar denk in het Engels"

Ik probeer me voor te stellen hoe het klinkt als je in jezelf zit te praten :D
 
Op dat gebied ben ik ook een echte freak, want als er niemand in de buurt is converseer ik luid-op met mezelf. Helpt me sneller te denken en onthouden. Heb zo veel van die rariteiten, maar zolang ik er meer en beter van leer, kan het alleen maar goed zijn.
 
Dat heb ik ook :) Vooral leuk als ik bemerk dat ik op de fiest naar huis zit en in me eentje hardop praat, kijkt de omgeving vreemd mijn kant uit..

met studeren doe ik het ook hardop, dat leert sneller..
 
iemand meer info over die cortisol bij buikspieren trainen??
 
Ben ook benieuwd naar meer info over cortisol-abs training en waar haal je deze info vandaan?
 
Originally posted by RichardV

Vergeet niet: bij een mager afrikaantje zie je de buikspieren ook zitten, vind je dat dan mooi?


Nee, maar die Afrikaantjes zie je hier vaak met de knapste wijffies rondlopen!!
 
Originally posted by Olimantado



Nee, maar die Afrikaantjes zie je hier vaak met de knapste wijffies rondlopen!!

Dan maar een minder mooie vrouw, maar ben toch blij dat ik een blanke ben!
En by the way, ik heb een mooi vrouwtje.
 
Racisme is een reden om als mod in te grijpen !!!!!, dus laat dit niet uitdraaien op een zwart/wit verhaal.

Geld trouwens voor iedereen
 
Originally posted by RichardV

Vergeet niet: bij een mager afrikaantje zie je de buikspieren ook zitten, vind je dat dan mooi?
Juist niet want een lichaam dat vocht/voeding tekort komt stapelt water en vet op aan de buikstreek als reserve.
 
Originally posted by Olimantado



Nee, maar die Afrikaantjes zie je hier vaak met de knapste wijffies rondlopen!!
Nog niets van gemerkt.
 
Originally posted by bestoldschool


verklaar je nader, aub...

Haha, BOS, niet op die manier jongen. Bedoelde het meer, dat ik als blanke in Nederland woonende een beter toekomstperspectief als in een afrikaan die verrekt van de honger in Afrika.

Niet als rascistisch bedoeld. Heb een antiliaanse zwager en die zou dat ook niet echt op prijs stellen en die is donkerder als jou. (echt zwart).
 
oh ok!! :clap:
Ik dacht al: ik trek direct m'n nominatie in voor Richard!! ;)
 
en niet overal in afrika hebben ze honger of zijn ze lelijk mager.
En ja ik heb wel eens op nat. geographic foto's gezien van die mannen met speren die welliswaar mager wel goed gespierd waren.

En nu over die zenuwknoop. Is er meer over bekend dat door buikspiertraining cortisol wordt aangemaakt? Ben wel benieuwd naar.

Vasthouden van vocht is voor mij ook een probleem, merk dat het minder wordt als ik 6 liter water drink.. Heb alleen niet de discipline om dat altijd te doen.
Ik merk ook dat hoe meer water ik drink hoe meer dorst ik krijg.
 
Kijk het ligt er een beetje aan of je het clean wil doen of met een beetje ondersteuning, En hoe stel je vast of het hier om vocht gaat of om vet ?
Als je voor een wedsrtijdbezig bent raad ik je aan om de laatste drie weken voor de wedstrijd na het trainen sávonds geen koolhydraten te nemen. Neem desnoods een appeltje en een stuk of 5 eieren. Ga maar eens een paardagen inderdaad extreem laag in je kolhydraten en hoger in je vetten en eiwitten en kijk wat er gebeurd.

Sterkte
Jerry Koolhoven
Mister Holland 2003 Klasse 4
 
ErEf zei:
En nu over die zenuwknoop. Is er meer over bekend dat door buikspiertraining cortisol wordt aangemaakt? Ben wel benieuwd naar..

Nee, da's een van die fabeltjes die al 30 jaar meegaan. Vince Gironda begon daarover, en hij zei niet dat het buikspiertraining was, hij zei dat het sit-ups waren. Hij raadde altijd aan om crunches te doen, wat ik trouwens ook doe omdat sit-ups onnodig zijn (Ze trainen de buikspieren niet meer dan crunches, ze beladen enkel de ventrale heupspieren) en dat ze schadelijk zijn voor de onderrug (hevige druk van de ventrale heupspieren zet onnodige druk om de lumbale wervelkolom).

Maar dat terzijde is er niets die ook maar in de verste verte aan toont dat zelfs dat waar is. Vince Gironda lanceerde een hele hoop goede ideeen, maar ook een heleboel onzin. De man was een vernieuwer, maar hij had de achtergrond niet om echt te weten waarover hij bezig was.
 
Back
Naar boven