1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Vochtretentie op de benen

Discussie in 'Wedstrijden en Wedstrijdvoorbereiding' gestart door Dhossche Alain, 24 nov 2017.

1. Dhossche Alain

Dhossche Alain Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m61

Hallo,

Net geregistreerd
    Volgende vraag...
    Ik draai al enkele jaren wedstrijden en ben een naturel lichtgewicht bodybuilder
    Iets dat mij al enkele jaren irriteert en waarop ik steeds punten verlies, zijn mijn benen.
    Ik hou daar steeds vocht op en krijg daar niet de gewenste conditionering op zoals op mijn bovenlichaam. Vorige zaterdag op de wedstrijd opnieuw hierop punten verloren terwijl ik toch op 4 % stond.
    Ik train ze sedert begin dit jaar nu twee keer waarvan 1 trainingssessie zwaar en nog 1 sessie na armtraining waarvan 2 oefeningen ( 3 - 4 x 20 reps).
    Er is verbetering maar toch nog vocht waardoor de lijnen vooraan minder goed tevoorschijn komen.

2. Drunkenmaster

Drunkenmaster Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    955
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    105kg
    Vetpercentage:
    15%
    Hoeveel dagen out doe je nog cardio?

3. RFFNCK

RFFNCK Super Moderator Super Mod

Leuk Bevonden:
    5.584
    Geslacht:
    Man
    Wat is nu de vraag dan? Want ik zie er geen namelijk :p

4. Dhossche Alain

Dhossche Alain Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m61
    Tips eventueel om het vocht op de benen nog meer kwijt te geraken en meer definitie.
    Mijn laatste beentraining doe ik op 10 dagen out maar doe wel nog cardio de laatste week. Zou het beter zijn een week vroeger te stoppen met de benen te belasten?

Laatst bewerkt: 25 nov 2017
  5. jair16

jair16 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    104
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    105kg
    Vetpercentage:
    12%
    Zweten, zweten, zweten het liefst op de stairmachine en je voeding nog wat beter uitzoeken dat voor JOU nog meer vocht afdrijvend is het komt toch ergens vandaan. Benen gewoon doorblijven trainen tot je contest, niet stoppen met benen te trainen.. old skool, geen geleerde woorden voor nodig

Deel Deze Pagina