AndroidHealthClinic

Voeding 3000cal genoeg?

Bezoekers in dit topic

KevFit

Novice
Lid geworden
14 jan 2020
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Hallo

ik was 4weken geleden 81kg 14,5%. Nu 78kg 11% ben 1.79m.
Ik eet ongeveer 3000 cal. Per dag, maar heb het gevoel dat ik te weinig eet en dat ik volume verlies...
Hoeveel moet ik eten om clean terug op 80kg te komen zonder vetpercentage te verhogen ?

alvast bedankt
 
Met je huidige stats misschien beter om nog even door te bulken? Snap niet zo goed waarom je nu al zou cutten..

Cutten blijft toch altijd spelen.. Tuurlijk zijn er richtlijnen om je behoefte te berekenen en zo een maatstaaf te hebben, maar je moet dmv blijven meten toch uitzoeken wat voor jou het beste werkt. Gewoon om de 3 weken iets bijschroeven en dan weer kijken hoe het gaat.
 
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie TS nergens zeggen dat het zijn intentie was om te cutten?

Verhoog eens naar 3500 kcal per dag en kijk wat het met je gewicht doet. :thumbup:
 
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie TS nergens zeggen dat het zijn intentie was om te cutten?

Verhoog eens naar 3500 kcal per dag en kijk wat het met je gewicht doet. :thumbup:
Je hebt gelijk, hij zei inderdaad clean. Was echter via PM al sinds vorige bericht in contact en heb hem zowel op voeding als z’n turinabol verlangen (ander topic) te adviseren. Clean kwam ik op zijn stats ongeveer op +/- 3200 cal, bulk op +/- 3500 kcal. :)
 
Back
Naar boven