MuscleMeat

Voeding +4000kcal

Bezoekers in dit topic

8 kilo aangekomen in 2 maanden.. Laat ik het voorzichtig stellen: als de helft spiermassa is mag je in je handjes knijpen.
Dit hangt ook van de voedingstoestand van TS af... hij was ook wel erg mager... Als je van zo een laag afkomt dan kan de hoeveelheid vet aanzienlijk meevallen.
Veelal met in ene meer eten kan je alleen op maag/darmvulling zo al 2-3 kilo "aankomen".
 
Blijven verhogen als je aan wil komen! Voor de rest goed bezig dacht ik zo.

Ben je een stuk vetter geworden of valt fat wel mee?

Ik merk wel dat ik voller ben geworden. Vooral aan me buik in de avond, zie je dat erg goed. Het is zeker meer vet, dan spiermassa. Maar dat was ook mijn bedoeling uiteindelijk. Ik probeer nog tot 75 kilo te komen, en vanaf daar mijn vet inname verminderen. Het is nu niet zo dat ik een hangbuik heb en hangtieten. Dat komt echt omdat ik dagelijks nog train en elke zondag een beetje hardloop.
Thanks voor de support allemaal
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ACE
Aankomen in vet komt niet door vet in je voeding! dat mensen nog in die fabel geloven.. :o
Dat komt enkel door meer Kcal eten dan je onderhoud!
Of het nu koolhydraten, eiwitten of vetten zijn die je overschot creeren. Dat maakt niets uit.

Dus als je niet verder aan wil komen met je kcal schrappen. NIET ENKEL VETTEN!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Aankomen in vet komt niet door vet in je voeding! dat mensen nog in die fabel geloven.. :o
Dat komt enkel door meer Kcal eten dan je onderhoud!
Of het nu koolhydraten, eiwitten of vetten zijn die je overschot creeren. Dat maakt niets uit.

Dus als je niet verder aan wil komen met je kcal schrappen. NIET ENKEL VETTEN!
Die “vet is slecht fabel” is inderdaad hardnekkig, zelfs nog op dit forum :rolleyes:
 
Back
Naar boven