Fitness Seller

Voeding (behoud/bulk)

Bezoekers in dit topic

GymTime91

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Mensen,

Het is me gelukt om eindelijk een tweede schema in elkaar te zetten.
Hiervoor vooral een cut-schema gevolgd, vetpercentage is gedaald en ben op het zicht aardig wat spiermassa aangekomen en droger geworden, kracht is ook toegenomen.

Hierbij ff de stats:
22 jaar
195 cm
86,5 kg
13% vet
76.1 VVM

Nu ik dit bereikt hebt wil ik een stap verder maken en spiermassa aankomen. Zoals je kan zien is mijn huidige gewicht voor mijn lengte best laag en dit moet dus omhoog.
Vandaar dat ik nu een nieuw schema heb gemaakt, op basis van tips in de sportschool en op voorbeelden op dbb forum. Ik zit bijv. al met de maaltijd voor het sporten, daar liggen de eiwitten te laag denk ik, maar met een te volle maag sporten is ook geen succes.

Dit is de eerste keer dat ik een (semi) clean bulk schema maak dus ik hoor graag jullie (opbouwende) tips en feedback. Aangezien ik nog nooit eerder zo'n strak en vol eetschema heb gehanteerd probeer ik het rustig op te bouwen, vandaar dat totaal aantal cal. op 3077,7 zit.
[Link niet meer beschikbaar]
Via deze site heb ik mijn voedingsbehoefte uitgerekend, dit kwam hierop uit:
Dagelijkse voedingsbehoefte 3014cal, hierbij sport ik 5 dagen per week(uur kracht + 30min cardio)

Hieronder is het schema te zien, nogmaals dit is de eerste keer dat ik zo'n schema maak dus ik hoor graag tips, verbetering of fouten die ik heb gemaakt.

Bedankt alvast!
Gr. Tim

hts36f.jpg

Waarom zo veel eiwitten?

Ik zou uitgaan van 2gr/kg bw eiwit en 1 gr/kg bw vetten en dan aanvullen met koolhydraten.Er zit geen voordeel aan het eten van zoveel eiwitten.

Terug
Naar boven