MuscleMeat

Voeding -> Carbs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Over zijn tips heb ik het ook nie, ik bedoel alleen die uitspraak. Dat klopt gewoon niet hoe je t ook went of keert. Kbennie boos hoor ;)
 
Die uitspraak klopt juist wel, als je het in de juiste context leest. Aminozuren zijn doelloos, behalve misschien op bepaalde momenten.
Het lichaam kan uitstekend eiwitten afbreken tot aminozuren. Eiwitten zijn goedkoper en je hoeft er geen 20 aminozuur capsules voor te slikken.
 
hmmz ik heb het niet anders kunnen lezen totdat je me erop wees, sorry Robin!

Ik eet nu smorgens een herbalife shake+ 2 schepjes weightgainer, en neem savonds nog een beetje brinta, dit moet tog wel wat vruchten afwerken aangezien ik nooit koolhydraten at?
 
Originally posted by WeZt
hmmz ik heb het niet anders kunnen lezen totdat je me erop wees, sorry Robin!

Ik eet nu smorgens een herbalife shake+ 2 schepjes weightgainer, en neem savonds nog een beetje brinta, dit moet tog wel wat vruchten afwerken aangezien ik nooit koolhydraten at?

At je nooit koolhydraten? Volgde je een ketogeen dieet? Het is niet makkelijk om geen koolhydraten te eten.
Ik zou wel kiezen voor andere(langzamere) koolhydraten. Na de training snelle koolhydraten(dextrose). Het totaal aantal cal. is belangrijker dan het aantal koolhydraten.
 
Back
Naar boven