XXL Nutrition

Voeding -> Carbs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WeZt

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 mei 2003
Berichten
31
Waardering
0
Ik wil niet eg elke dag lasagna eten enzo, dus ik vroeg me af, zijn er shakes die zich voornamelijk op carbs richten, eiwitten shake doek er dan gewoon los bij, weight gainer hoorde ik, maar zijn er nog meer, en betere?
 
QuicksizeXXXL van Labrada. Is een weightgainer met veel carbs. 85% carbs en 15% proteine.

En de beste ever: BRINTA!!!!!!!

Zelf pak ik altijd een maatbeker en gooi daar zo'n 4 keer 25 gr. brinta in. Koud water erbij, ff mengen en snel opdrinken.

Is geen lekkere manier van eten, maar wel snel en brinta rules!
 
Originally posted by WeZt
Ik wil niet eg elke dag lasagna eten enzo, dus ik vroeg me af, zijn er shakes die zich voornamelijk op carbs richten, eiwitten shake doek er dan gewoon los bij, weight gainer hoorde ik, maar zijn er nog meer, en betere?

wie zegt nou dat je elke dag lasagne moet gaan eten?? Er zijn zat andere koolhydraatrijke etenswaren die je kunt eten, zoals: (zoete) aardappelen, (zilvervlies)rijst, (volkoren) boterhammen, havermout, andere pasta's, brinta.

En de eiwitten moet je juist proberen om uit je 'gewone' voedsel te halen, eiwitpoeder (supplement) als aanvulling. Haal je eiwitten uit magere kwark, vis, vlees, gevogelte, eieren, melk etc.

Kijk eens naar andere voedingsschema's op het board.
 
Havermout is lekkerder
 
Originally posted by Hellslayer
Brinta?? What the hell is brinta??

HAHAHAHA. je maakt zeker een grapje?
 
kvind brinta er lekkerder uitzien dan havermout :P Maar ik wil niet eg een speciaal dieet gaan volgen, is het dus handig om de brinta een uurtje voor het trainen te nemen?
 
Originally posted by WeZt
kvind brinta er lekkerder uitzien dan havermout :P Maar ik wil niet eg een speciaal dieet gaan volgen, is het dus handig om de brinta een uurtje voor het trainen te nemen?

Neem er dan ook wat eiwit bij.
 
Jah, gewoon whey + amino capsules :)
 
Brinta is wat makkelijker weg te werken met water dan havermout.

Ik vind het allebei niet te vreten dus ga ik voor de snelste en makkelijkste manier.
 
Dus brinta :P hahaa, doe jij er nog wat bij in?
 
Nee, de brinta doe ik gewoon in een maarbeker (zo'n 25 gram) dan ijskoud water erbij (dan wordt de brinta niet zo snel papperig waardoor je het beter en sneller achterover kan slaan) en dan opdrinken.

Meestal eet ik daana nog zo'n 300 gram magere kwark erbij.

Toen ik een jaar geleden leesde dat er mensen op deze manier brinta deden eten, moest ik daarom lachen. Nu doe ik elke morgen en ook nog op momenten van de dag waarbij ik geen zin heb om iets klaar te maken (het snel, makkelijk en erg goed). Het enige aspect wat ontbreekt bij deze manier van eten is smaak.

Maar who cares? Groeien, dat is belangrijk!!!:D :D
 
Originally posted by WeZt
Jah, gewoon whey + amino capsules :)

Nee, niet gewoon whey + amino caps! Maar een bak kwark of een normale shake. Daar heb je veel meer aan, en zit veel meer in.
 
hmmz, d8 dat whey voldoende was, tnx
 
Nee, dat wordt te snel opgenomen. Zeker overdag. Dit is wel postworkout nuttig, maar dan ook weer in combi met casseinaat. Aminozuren zijn echt doelloos, kosten veel, en bevatten relatief weinig eiwit. Kan van nut zijn tijdens extreme cutfases, maar dan ook echt extreem. Hier niet, je kan je dat geld beter uitsparen voor een ander supp, of goeie voeding.
 
Originally posted by Robin
Aminozuren zijn echt doelloos, kosten veel, en bevatten relatief weinig eiwit.

sorry maar als je dit zegt, weet je niet waar je het over hebt, volgens mij. Eiwitten worden afgebroken tot aminozuren. Als je dus aminozuren neemt, hoeft je lichaam de eiwitten niet meer om te zetten, wat een snellere opname betekend.

Maargoed kep nu weightgainer gekocht en brinta.

Kneem nu smorgens een shake en savonds een shake icm brinta. dit zou tog wel voldoende zijn om resultaten te zien, aangezien ik eigelijk hiervoor helemaal geen carbs at?
 
Originally posted by Johny
Nee, de brinta doe ik gewoon in een maarbeker (zo'n 25 gram) dan ijskoud water erbij (dan wordt de brinta niet zo snel papperig waardoor je het beter en sneller achterover kan slaan) en dan opdrinken.

Meestal eet ik daana nog zo'n 300 gram magere kwark erbij.

Toen ik een jaar geleden leesde dat er mensen op deze manier brinta deden eten, moest ik daarom lachen. Nu doe ik elke morgen en ook nog op momenten van de dag waarbij ik geen zin heb om iets klaar te maken (het snel, makkelijk en erg goed). Het enige aspect wat ontbreekt bij deze manier van eten is smaak.

Maar who cares? Groeien, dat is belangrijk!!!:D :D

Kep gister dus gewoon brinta gegeten met warme melk, was dat vies zeg, maar kun je de brinta niet beter met melk opdrinken? En je doet er geen suiker bij?
 
Originally posted by WeZt


sorry maar als je dit zegt, weet je niet waar je het over hebt, volgens mij. Eiwitten worden afgebroken tot aminozuren. Als je dus aminozuren neemt, hoeft je lichaam de eiwitten niet meer om te zetten, wat een snellere opname betekend.
:rolleyes:
Ik denk toch dat Robin je goede tips gaf.
 
Back
Naar boven