Fitness Seller

voeding check (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tyryy

Cool Novice
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
75
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
hallo allemaal,
ik ben al een tijdje aan het trainen, gewoon eten op het gevoel..ben begonnen op 52kg, heb een tijdje op 71-72 gestaan, maar na een weekje op reis te gaan met de bro's, zit ik nu terug op 68kg. dus heb ik besloten om terug een deftige start te nemen, met een voedingschema.

ik weeg dus nu 68kg met vet% van ongeveer 13-14%
mijn onderhoud ligt tussen de 2600-2700

voedingschema:

ontbijt:

100gr goji muesli
300ml halfvolle melk
1banaan
1scoop whey isolaat
kcal: 684 // EW: 38 // KH: 89 // V: 16.1

100gr Mutant Mass met water
(dit drink ik tussen het ontbijt & mijn pauze op het werk)
kcal: 407 // EW: 20 // KH: 67 // V: 7

Middagpauze:
100gr langkorrelrijst ongekookt
150gr kipfilet
200gr groenten (mix van brocolo,sluimererwten & bonen) weet niet goed hoe ik dit uitreken..
25gr tomatenketchup
kcal: 535 // EW: 41 // KH: 85 // V: 2.5

1u voor training:
2x bruin broodje van 80g
100gr kipfilet (wissel al eens af met 100gr kalkoenfilet)
25gr pindakaas
kcal: 666 // EW: 38 // KH: 77 // V: 23

na training:
200gr 1min rijst
100gr tonijn
25gr tomatenketcup
kcal: 300 // EW: 28 // KH: 39 // V: 1

voor slapen:
500gr kwark
kcal: 275 // EW: 37 // KH: 0 // V: 1.5

50gr megagrow direct na training
kcal: 148 // EW: 8 // KH: 29 // V: 0

totaal: KCAL: 3015 // EW: 211 // KH: 386 // V: 51.1

qua supplementen neem ik verder nog
multivit + fish oil capsule bij het ontbijt
een pre workout natuurlijk :D
Essential Amino Stack tijdens het trainen
en smorgens doe ik nog 2 theelepels superfood mix bij mijn whey shake

zit waarschijnlijk een beetje laag in vetten, hoe zou ik dat oplossen, zonder al teveel kcal of KH toe te voegen?
graag jullie mening, en wat jullie zouden veranderen.

 
Prima schema denk ik zo.

Alleen zou ik persoonlijk altijd vaste voeding boven schakes verkiezen.
Enige puntje wat je zelf ook al aangeeft is dat de vetten inderdaad ietsje omhoog mogen.

Zelf doe ik gewoon een eetlepel olijfolie in een glas water en dat achterover kiepen, is wel smerig maar wel iets van 10 Gr. Aan vetten.
Je zou anders ook volle melk ipv halfvolle kunnen pakken, of wat noten toevoegen.

Succes ermee
 
Prima schema denk ik zo. Alleen zou ik persoonlijk altijd vaste voeding boven schakes verkiezen. Enige puntje wat je zelf ook al aangeeft is dat de vetten inderdaad ietsje omhoog mogen. Zelf doe ik gewoon een eetlepel olijfolie in een glas water en dat achterover kiepen, is wel smerig maar wel iets van 10 Gr. Aan vetten. Je zou anders ook volle melk ipv halfvolle kunnen pakken, of wat noten toevoegen. Succes ermee
ik heb zojuist een pakje walnoten gekocht, en ik zie dat dat 15.5g vetten bevat op 25gr, maar ook 170kcal..zou ik misschien mijn kwark kunnen halveren voor het slapen? en daarbij 25gr walnoten doen? heb ik ineens ook wat eiwitten minder, want die zijn ook wat aan de hoge kant. of mag je voor het slapen geen vetten meer nemen?
 
ik heb zojuist een pakje walnoten gekocht, en ik zie dat dat 15.5g vetten bevat op 25gr, maar ook 170kcal..zou ik misschien mijn kwark kunnen halveren voor het slapen? en daarbij 25gr walnoten doen? heb ik ineens ook wat eiwitten minder, want die zijn ook wat aan de hoge kant. of mag je voor het slapen geen vetten meer nemen?

Kan prima. Goede oplossing ;)
Alleen vanwaar de isolaat? Concentraat is een stuk goedkoper (als je al whey wilt gebruiken).
En waarom nog extra aminozuren supplementeren als je 1. Boven onderhoud eet en 2. Ruim voldoende eiwitten eet.
 
Kan prima. Goede oplossing ;) Alleen vanwaar de isolaat? Concentraat is een stuk goedkoper (als je al whey wilt gebruiken). En waarom nog extra aminozuren supplementeren als je 1. Boven onderhoud eet en 2. Ruim voldoende eiwitten eet.
oh, ik had vroeger nogal veel last van puistjes in me gezicht..en heb me toen laten wijsmaken dat whey isolaat beter is tegen de puistjes. heb er in ieder geval geen last meer van nu. kan ook aan iets anders liggen natuurlijk. ik vind EAS gewoon lekkerder dan water, om tijdens de training te drinken :D kan een teveel aan aminozuren kwaad ?
 
Back
Naar boven