Fitness Seller

voeding combineren met HBO?(HU) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verkapt: kijk-mij-slim-zijn-met-m'n-rechten-studie-aan-de-hoge-beroeps-onderwijs-school-terwijl-ik-ook-nog-bodybuilding-doe-wat-gelijk-staat-aan-ultimate-living-bro-terwijl-ik-ook-op-mijn-voeding-let-ik-kom-er-wel-jongens-heb-jullie-hulp-helemaal-niet-nodig-maar-ik-wil-gewoon-zo'n-verkapt-topic-maken-vandaar-want-ik-studeer-rechten-en-ook-bodybuilding-dus-dat-is-ultimate-chick-magnet-bro... topic?
 
Ik zit vanaf dit jaar ook op de HU (FEM) en ik heb pauzes zat om te eten (telkens een pauze van 10 minuten dan maarja beter dan niets), de spar om de hoek als ik nog wat extra's zou willen, restaurantje aan de overkant.

En het verbaasd me trouwens dat het nog niet voorbij is gekomen maar je weet toch dat dat 6 of 8 maaltijden per dag al een ruime tijd achterhaald is? dus als je 2x een momentje vind om wat boterhammen naar binnen te schuiven zie ik het probleem niet echt eig...

:roflol:

2x per dag is genoeg?

:roflol:
 
Ik vreet gewoon in de les, schijt aan iedereen.
Jep. Bij ons geeft ook echt niemand er iets om als je in de les zit te eten.

Verkapt: kijk-mij-slim-zijn-met-m'n-rechten-studie-aan-de-hoge-beroeps-onderwijs-school-terwijl-ik-ook-nog-bodybuilding-doe-wat-gelijk-staat-aan-ultimate-living-bro-terwijl-ik-ook-op-mijn-voeding-let-ik-kom-er-wel-jongens-heb-jullie-hulp-helemaal-niet-nodig-maar-ik-wil-gewoon-zo'n-verkapt-topic-maken-vandaar-want-ik-studeer-rechten-en-ook-bodybuilding-dus-dat-is-ultimate-chick-magnet-bro... topic?
Ja, want als je HBO doet moet je wel een ****ing genie zijn.
 
ik zorg gewoon dat ik op het einde van het jaar een hoop herexamens heb, zo heb je altijd genoeg tijd voor voeding:)
 
:roflol:

2x per dag is genoeg?

:roflol:


nee want dan knort je maag de hele dag natuurlijk xD, ik bedoelde 2x een momentje op de school en dan natuurlijk gwn je ontbijt en desnoods alleen nog je avondeten, moet je per maaltijd wat meer eten maar zolang je maar aan je calorieën komt toch?
 
ik weet nog toen wij tijdens een les niet mochten eten, enkel drinken...

Zat ik er elke les met een pak melk op de tafel... good times. En ruften als de beste...
 
nee want dan knort je maag de hele dag natuurlijk xD, ik bedoelde 2x een momentje op de school en dan natuurlijk gwn je ontbijt en desnoods alleen nog je avondeten, moet je per maaltijd wat meer eten maar zolang je maar aan je calorieën komt toch?

Zijn genoeg mensen die meer dan 5000kcal eten, dat worden dan flinke maaltijden.
 
2x per dag kan makkelijk genoeg zijn, als je je calorieën en je macro's maar binnenkrijgt hoor.

Ja, denk echt dat het beter werkt voor je lichaam als je in 2x 3000kcal eet inplaats van 6x1000

Je word misselijk van te veel eten, dat dare zijn signalen!
 
Voorbeeld, 4 liter per water is goed als je sport per dag, maar in 1x 4 liter water drinken is niet goed.
 
Ik snap het probleem ook niet echt hoor?
Van wanneer tot wanneer zit je op school?

Maaltijd 1: ontbijt
Maaltijd 2: Op weg naar school, in de trein, op weg naar huis, pauze tussen 2 lessen... (alles bij elkaar moet dit toch redelijk wat zijn?)
Maaltijd 3: Middagpauze (heeft iedereen lijkt me toch?)
Maaltijd 4: meteen bij thuiskomst (erna gaan trainen?)
Maaltijd 5: meteen na training
Maaltijd 6: voor slapen

-> Voila 6 maaltijden. Dit was hoe ik het vorig schooljaar deed, en no problemo's mee gehad.
 
Ik snap het probleem ook niet echt hoor?
Van wanneer tot wanneer zit je op school?

Maaltijd 1: ontbijt
Maaltijd 2: Op weg naar school, in de trein, op weg naar huis, pauze tussen 2 lessen... (alles bij elkaar moet dit toch redelijk wat zijn?)
Maaltijd 3: Middagpauze (heeft iedereen lijkt me toch?)
Maaltijd 4: meteen bij thuiskomst (erna gaan trainen?)
Maaltijd 5: meteen na training
Maaltijd 6: voor slapen

-> Voila 6 maaltijden. Dit was hoe ik het vorig schooljaar deed, en no problemo's mee gehad.

degenen die zeggen dat ze dat niet kunnen, kennen gewoon het verschil niet tussen het woord 'kunnen' en het woord 'willen':)

niet serieus op reageren...
 
degenen die zeggen dat ze dat niet kunnen, kennen gewoon het verschil niet tussen het woord 'kunnen' en het woord 'willen':)

niet serieus op reageren...
Only trollin'? :D
 
Had gehoopt wat serieuzere reacties te krijgen, maar dat geeft weer is het niveau van het forum aan. Ten eerste ben ik geen hardcore, en wil ik niet opscheppen met een studie "HBO'' Recht, wat iedereen normaal kan volgen na zijn HAVO diploma. Ja natuurlijk een boterham of melk kan je makkelijk wegwerken. Maar als je in de voorbereiding zit voor de flex cup met alleen maar vis en rijst, word dat toch wat lastiger. Vroeg me gewoon af hoe jullie dat klaarspelen, heeft niks te maken met hardcore of een verkapt topic. Mensen die dat denken moeten misschien maar is overwegen om een studie te volgen:).
 
Had gehoopt wat serieuzere reacties te krijgen, maar dat geeft weer is het niveau van het forum aan. Ten eerste ben ik geen hardcore, en wil ik niet opscheppen met een studie "HBO'' Recht, wat iedereen normaal kan volgen na zijn HAVO diploma. Ja natuurlijk een boterham of melk kan je makkelijk wegwerken. Maar als je in de voorbereiding zit voor de flex cup met alleen maar vis en rijst, word dat toch wat lastiger. Vroeg me gewoon af hoe jullie dat klaarspelen, heeft niks te maken met hardcore of een verkapt topic. Mensen die dat denken moeten misschien maar is overwegen om een studie te volgen:).

sta om 3u snachts op en drink 100g havermout weg, dan kan je tijdens ontbijt, middagpauze, en terugkomst van school zoveel vis+rijst eten als je wil;)
 
Had gehoopt wat serieuzere reacties te krijgen, maar dat geeft weer is het niveau van het forum aan. Ten eerste ben ik geen hardcore, en wil ik niet opscheppen met een studie "HBO'' Recht, wat iedereen normaal kan volgen na zijn HAVO diploma. Ja natuurlijk een boterham of melk kan je makkelijk wegwerken. Maar als je in de voorbereiding zit voor de flex cup met alleen maar vis en rijst, word dat toch wat lastiger. Vroeg me gewoon af hoe jullie dat klaarspelen, heeft niks te maken met hardcore of een verkapt topic. Mensen die dat denken moeten misschien maar is overwegen om een studie te volgen:).

Ik doe ook HBO :D Ghehe, maar srs, je kan ook zorgen dat je bijvoorbeeld tonijn op brood mee neemt, eieren met of zonder dooier en dat soort dingen, bak kwark erbij wat melk enz. Ik heb een jongen in me klas die 3 bakjes mee heeft naar school met eten.
 
Dit meen je toch niet? Hoeveel contacturen heb je per week? 10-15? Daarnaast is het niet zo moeilijk om een zakje cashewnoten en een pak melk naar binnen te gooien tijdens de lesuren.
 
juist, cashews noten en melk tijdens me voorbereiding op de flex cup;) @ insta
 
1m70... 75kg. Ik dacht dat je een grapje maakte.
 
Back
Naar boven