AndroidHealthClinic

voeding combineren met HBO?(HU) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hebt toch gewoon op iedere hbo pauzes? Ook bij bv dubble uren hoorcollege 10 min pauze.
Als je het op hbo al niet lukt, zal je uithongeren bij je eerste echt baan :p
 
Je hebt toch gewoon op iedere hbo pauzes? Ook bij bv dubble uren hoorcollege 10 min pauze.
Als je het op hbo al niet lukt, zal je uithongeren bij je eerste echt baan :p

+1. Tijdens mijn studie de gains van mijn leven gemaakt, nu ik werk allemaal een stuk lastiger.

Er zijn nu volgens mij genoeg tips aangedragen om ook tijdens collegedagen goede voeding binnen te krijgen. Ik nam ook geen uitgebreide maaltijden mee, deze moet je gewoon om de uren dat je op school zit plannen. Als je aan het eind van de dag je macro's maar binnen hebt. Lijkt mij goed te doen...
 
Oke, je bent in voorbereiding voor de flexcup. Hoe dan ook, je moet moeite doen. Ik begrijp het nog steeds niet goed hoor. Alles wat je warm eet, kan ook koud. Ik kan niet geloven dat je bijna geen tijd hebt om iets weg te eten, ook al is dat rijst met vis. Ja, mensen zullen je raar aankijken, maar who cares?
 
Ik eet altijd mijn tonijn even snel in de wc bij de wasbakken. Op de FEM aan de hogeschool utrecht, anders kunnen we wel een vaste groep vormen. :P
 
@ rah rah man. Ik eet mijn rijst en vis maaltijden ook altijd koud weg,spoel me rijst sowieso toch altijd weg met water. Maar had vandaag les en t was inderdaad best te doen, had die dag gewoon een k*t rooster.
@ obee, wat studeer je dan?
 
gewoon tupperware bakjes meenemen naar school dan, met eten. Voor de rest zit er vrij weinig op gast.
en cashews kunnen perfect in de cut hoor, als ze maar in je dagelijkse behoefte passen
 
doe op de HU een post hbo/ universitair studie en ik vreet wanneer dat moet, dus ook in de "klas". Niet zeuren maar eten
 
@ rah rah man. Ik eet mijn rijst en vis maaltijden ook altijd koud weg,spoel me rijst sowieso toch altijd weg met water. Maar had vandaag les en t was inderdaad best te doen, had die dag gewoon een k*t rooster.
@ obee, wat studeer je dan?

Bedrijfseconomie, en havermout eet ik ook gewoon op de wc, wil ook meteen me bakje uitspoelen enzo. Soms kijken mensen je raar aan maja, ****it :P
 
Bedrijfseconomie, en havermout eet ik ook gewoon op de wc, wil ook meteen me bakje uitspoelen enzo. Soms kijken mensen je raar aan maja, ****it :P

Ik doe hele andere dingen op de wc, maar mijn libido is ook veels te hoog voor mijn opleiding :roflol:
 
Ik doe hele andere dingen op de wc, maar mijn libido is ook veels te hoog voor mijn opleiding :roflol:

Altijd rukken voor school, wist je dat niet?
 
Doe je pabo ofzo dan :P

Fysio, hele dag chicks in ondergoed die je masseren.

Pabo, geneeskunde en verloskunde zitten in het zelfde gebouw.
 
Fysio, hele dag chicks in ondergoed die je masseren.

Pabo, geneeskunde en verloskunde zitten in het zelfde gebouw.

Ah vandaar, bedrijfseconomie is het wel anders qua chicks fuu.

En bij fysio kun je ook lekker je body showen ofc :P allemaal ectos ofwa?
 
Ah vandaar, bedrijfseconomie is het wel anders qua chicks fuu.

En bij fysio kun je ook lekker je body showen ofc :P allemaal ectos ofwa?

Jup, ik word daar al gezien als een arnie :p
Allemaal muscle worshipping chicks, zal wel leuk worden als ik straks echt buff ben.
 
Word killy toch niet laatste op de flex cup.
 
Jup, ik word daar al gezien als een arnie :p
Allemaal muscle worshipping chicks, zal wel leuk worden als ik straks echt buff ben.

Haha nice one, im jelly
 
Ik zit ook nu ook in het eerste jaar van HU (FEM) en ik zie geen reden om niet te eten....
Al ben ik er nog niet achter of je het ergens kan opwarmen, magnetron ofzo..

Gwn eten niet zeiken
 
Ik zit ook nu ook in het eerste jaar van HU (FEM) en ik zie geen reden om niet te eten....
Al ben ik er nog niet achter of je het ergens kan opwarmen, magnetron ofzo..

Gwn eten niet zeiken

Je hebt bij de spar sowieso een magnetron :P
 
Back
Naar boven