Fitness Seller

Voeding en opnieuw beginnen

Bezoekers in dit topic

KnockedOut666

Novice
Lid geworden
25 jun 2021
Berichten
13
Waardering
6
Lengte
1m72
Hey, hoe leest dit?

Mijn voedingsschema ziet er als volgt uit.
.Kwark 500 g(250g)
.4x rijstenwafel met halve avocado en 60 g kalkoen beleg(verdeeld over 2 momenten)+whey
.tonijn met sla tomaat komkommer 1 EL yogonaise
. 100 g kip met 100 g zilvervliesrijst en 200 g broccoli.
.Kwark 500g (250g)
Momenteel eet ik 1 bak kwark extra per dag.

Ik heb anti psychotica gehad en detentie, kliniek. En zit aan het einde van mijn traject. Merkte echt dat ik na 1 jaar niks doe helemaal op 0 moest beginnen en heb nu 4 weken een schematje van internet en denk nu aan 3x p.w. 5x5 stronglifts te gaan doen. Dus ik heb de app gedownload en die belooft een resultaat waarmee ik kan leven. Squats en deadlifts van 130 kg in 12 weken.

Graag train ik efficiënt. Het voedingsschema heb ik van realsupps gedownload. Ook heb ik ooit een schema gekocht voor voeding en dat ziet er als volgt uit & ga hier mee starten rond augustus. (Heb het binnen mijn budget laten passen en heb goedkope whey, vitamines en magnesium)

Maaltijd 1: 2 scoops whey met 45/45 havermout en Brinta met water en 25 g rozijnen
Maaltijd 2: 4 rijstenwafels met 70g kalkoenfilet (eigenlijk brood met margarine)
Maaltijd 3: 25 gram Amandel, appel, shake
Maaltijd 4: 100 gram macaroni, pastasaus, 150 gram gehakt, 200 gram groentes
Maaltijd 5: 100 gram Rijst(zilvervlies), 200 gram kippenborstfilet en 200 gram groentes.
Maaltijd 6: 250 gram skyr met 1 EL honing.
Maaltijd 7: optioneel 3 eieren maar dit valt buiten mijn budget voorlopig
(Dit schema komt van bodybuilders team Triple S)

Denk aan een schema van 5x5 zoals ik al zei en daarna wilde ik een schema aanschaffen bij Marchman Strenght kosten 10 dollar voor een 5 Day swole split.

Ben dus door medicatie Knocked Down maar krabbel er weer bovenop. Fauna van 25 kilo vet waarvan 15 alweer kwijt door keto dieet.

Hopelijk is geld snel minder een issue. En kan ik ook weer gaan werken.

Alles is wel berekendnop calorieën en macro's en ik zal wat flinker aan de bak moeten qua cardio maar hiervoor krijg ik een nieuwe mountainbike in september. Op flink wat calorieën te doden.
 
ik geloof zefl niet in gekochte schemas....
Vorige jaar maandje met een PT getrained, hij berekende mijn onderhoud en mijn voedingsschema erbij... zou op 2600 gaan zitten met mijn lengte/gewicht.
terwijl ik minstens 3000 nodig heb om gelijk te blijven..

elk lichaam is anders... kan er geen kant en klaar schema en dan hoppa uitput
 
Oke, ik zit op 35 eiwitten 45 Khd en 20 vetten met max 2600 calorieën. Ben door anti psychotica 103 gaan wegen en zit inmiddels op 87 of bij 1.72 lengte.
Op mijn stageplek krijg ik 100€ Herbalife vergoed. Neem proteïne van formula 1 en rebuild strenght vanaf volgende week. Daar zitten ook bcaa in en vanalles. Magnesium mineralen vitamines en kruidenvezel tabletten. Qua voedings zit ik wel goed en supplementen krijg ik voorlopig vergoed. Nu nog kijken hoe ik komende tijd wil gaan trainen. Als ik op gewicht zit en aangesterkt ben stel ik mijn doelen weer bij
 
Dat eerste lijstje... dus wat je zegt nu te eten, is zo een 1600 kcal ruwweg.

En dan wil je overgaan in ene naar die tweede van 2600 kcal?

Waarom in ene zo een grote stap?
 
Volgens t schema is het rond 1900 calorieën.
En het schema van 2500/2600 heb ik me aan laten meten toen ik actiever was en ik ga binnenkort weer een actiever leven lijden na de kliniek. Maar verder geen directe verklaring.
 
Back
Naar boven