MuscleMeat

Voeding en trainingschema

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
12 sep 2016
Berichten
6
Waardering
0
Beste dames en heren,

Ik ga een lang verhaal kort maken: Ik was vroeger fit, maar door werk ben ik flink aangekomen(in 2 jaar tijd). Weeg 90 kg, ben 1.85 lang, en ben 24 jaar, ik fitness regelmatig (thuis, met bank en al, dumbells) en jog als het kan 2x per week. Oko voetbal ik weleens. Ik eet echter slecht.

Ik heb een flinke buik gekregen, verder vinden mensen me best slank maar ik wil even goed afvallen.

Ik heb vanaf deze week vrij tot en met januari, in november ga ik een maadn op vakantie en dan wil ik een mooi lichaam hebben. Wat strakker worden. Ben eigenlijk best tevreden, maar mijn buik mag écht wat minder! Puur omdat ik echt de tijd heb voor fitness en voeding de komende tijd. Uiteraard wil ik dit zo goed mogelijk doorzetten als ik weer werk.De kantoorpikken hier weten hoe moeilijk het kan zijn om dat te combinere :)

Mijn dumbellschema is nice, ik merk hier al resultaat van, ik zal het daarom niet al te uitgebreid zetten. Ik wil dit schema volgen vanaf deze week, heb dit in het verleden al aangehouden maar in mindere mate. Nu heb ik geen excuses meer omdat ik vrij ben en de tijd heb :)

maandag: dumbel + buik
dinsdag:dumbel + joggen
woensdag: rust
donderdag:dumbel + buik
vrijdag: dumbel+joggen
zat + zon vrij (misschien zondag nog joggen)

heeft iemand hier wat tips over? bv combinatie joggen+fitness?

ik zit echter meer met mijn voeding.

Momenteel:
ochtend: broodje kipfilet, kwark met blauwe bessen en amandelen
middag: 2 sneetjes kipfilet, 2 sneetjes pindakas
tussendoor: bakje fruit van werk
avond: wat de pot schaft, meestal rijst met kip
als ik honger heb savodns: yoghurt

heeft iemand hier tips of aanvullingen op? ik wil echter nog gezonder gaan. Groenten, tonijn invoegen, ook neem ik weleens whey. Hoevaak is het aan te raden whey te nemen? en wanneer? Hoe kan ik deze aspecten zo makkelijk mogelijk inpassen?

Mijn avondeten is mijn heilig en daar wil ik niet op bezuinigen, we koken gezond thuis dus dat komt goed!

Dus kort samengevat:
1) tips om mijn fitnesschema
2_ tips om mijn voedingsschema
3) hoe is whey het beste te gebruuiken?

hartstikke bedankt!! ik zit momenteel echt met de handen in mijn haar, help me out guys ! :)
 
Squatrek/powercage erbij kopen, een barbell en schijven of naar de sportschool gaan. Met wat dumbbells en een bankje kom je niet zo ver helaas.
 
1. Neem een abonnement bij een sportschool en ga hier minstens 3x pw heen (fullbody schema).
2. Bereken je kcal behoefte en zorg dat je 400 kcal onder je dagelijkse behoefte zit.
3. Weeg jezelf iedere dag en bekijk of je afvalt, zo niet hou je, je niet aan je calorieën of moet je verlagen.
Volg deze stappen en je valt uit eindelijk af.
 
Back
Naar boven