MuscleMeat

Voeding met drukke werkweek

Bezoekers in dit topic

Exante

Novice
Lid geworden
6 aug 2013
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
65kg
Hallo iedereen,

Overal vind ik dat het verstandig is 6x per dag (ongeveer iedere 2 uur) te eten omdat dit de verbranding gaande houd.
Ik werk momenteel 5-6 dagen per week waarop ik 8-10 uur per dag werk en maar een half uur pauze per werkdag heb, dit maakt het dus onmogelijk om iedere 2 uur te eten.

Hoe moet ik mijn voeding verdelen op dagen zoals hierboven beschreven?

Alvast bedankt,

Exante
 
Het is al achterhaald dat je niet om de 2 uur moet eten. Eet gewoon wanneer je het prettig vindt of wanneer je kan.
Als jij maar 3-4x per dag kan eten is dit ook prima.

Zorg gewoon dat je alles (dus totaal kcal., eiwitten, koolhydraten, vetten) binnen krijgt, dat je die dag nodig hebt.
 
Als je een kantoorbaan hebt kan je gewoon tussendoor achter je bureau eten...
 
Het is al achterhaald dat je niet om de 2 uur moet eten. Eet gewoon wanneer je het prettig vindt of wanneer je kan.
Als jij maar 3-4x per dag kan eten is dit ook prima.

Zorg gewoon dat je alles (dus totaal kcal., eiwitten, koolhydraten, vetten) binnen krijgt, dat je die dag nodig hebt.

Ik mis iets, sinds wanneer is het achterhaald om 5 a 6 maaltijden op een dag te eten?

Ik werk ook full time maar bereid mijn maaltijden gewoon thuis voor in tupperware:cool: dozen. Bv rijst met gekookte kip en gestoomde broccoli. Ik heb een tijdje ook lekker wokjes met knoflook ingepakt en meegenomen maar dat konden mijn collega's niet erg waarderen... ;)
 
Ik mis iets, sinds wanneer is het achterhaald om 5 a 6 maaltijden op een dag te eten?

Ik werk ook full time maar bereid mijn maaltijden gewoon thuis voor in tupperware:cool: dozen. Bv rijst met gekookte kip en gestoomde broccoli. Ik heb een tijdje ook lekker wokjes met knoflook ingepakt en meegenomen maar dat konden mijn collega's niet erg waarderen... ;)

Hij heeft maar een half uur pauze.

Eet zoveel maaltijden dat je zelf wilt. Maar hoelang denk je dat het duurt dat een normale maaltijd verteerd is? Je gaat heus niet na 2 uur zonder voedingstoffen zitten lol. Lees maar eens rond op het forum (en ook op bb.com). Er zijn er echt heel veel die terugkomen van het zoveel mogelijk maaltijden eten.
 
Back
Naar boven