XXL Nutrition

Voeding na het rennen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

princo

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2007
Berichten
12
Waardering
0
hallo forumleden , ik heb me aangemeld aan deze forum omdat ik een vraag heb over mijn voeding ..

Ik heb volgende week een boks-wedstrijd en moet nog een kilotje afvallen.
Nou ren ik elke dag ong. een half uur maar dan wil ik weten wat ik daarna moet eten om op kracht te blijven maar tegelijker tijd niet zwaarder te worden en mijn gewicht te halen!

Ik heb tegen men moeder gezegt om deze hele week macaroni te maken.. maar toen ik achter deze site kwam ,leek het me handig om het hier te vragen.

Mijn doel is zeg maar: Die kilotje afvallen, maar op de wedstrijd-dag toch op kracht blijven !

Groetjes,

PS: Ik drink veel water na het joggen,en probeer fruit te eten,dat voelt niet zo zwaar aan.
 
zou wat yoghurt en havermout nemen.
 
Kun je die kilo er niet uitzweten/zeiken pal voor de wedstrijd?

Ben een leek wat boksen betreft verder...
 
Hoe kort voor de wedstrijd wordt je gewogen ?
 
1 kilo ben je toch zo kwijt.


zou paar dagen voor wedstrijd wat extra gaan touwtje springen ,

vraag anders advies aan je coach / begeleider. of deskundige van je Boxschool.

;)
 
ja, haha .. heb inmiddels gedaan.. was de hele tijd bang dat die gek zou worden omdat ik nog niet op gewicht was.. :D .. kan iemand me wel zeggen wat me mooie,lekkere energie kan geven?..

PS: ik volg sinds 4.5 maand ofso al een roaccutane-kuur.. vandaar.. die tabletten freten mijn energie op.
 
paar uur voordat de toernooi begint word je gewogen..

Een paar uur... oh, dan wil vochtmanipulatie wel helpen. een litertje in vocht en darmvulling kwijt en dan na de weging goed aanvullen en goed eten en drinken. Het is de bedoeling dat je boven je minimum-gewicht zit bij de wedstrijd. Je hoeft er alleen onder (of nog beter erop) te zitten tijdens de weging.
 
Back
Naar boven