MuscleMeat

Voeding na het trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Swizzle

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
25
Waardering
0
Wat kan je nou het beste eten/drinken op het moment dat je uit de gym komt ? Ik neem altijd een AA-tje na het trainen en als ik thuis kom een shake en dan mn avondeten.
 
Zorg dat je voldoende snelle koolhydraten en eiwitten binnenkrijgt dus neem zo'n 1 gram dextrose per kilo vetvrije massa en ca. 30 gram whey eiwit.
 
Big Swizzle zei:
Wat kan je nou het beste eten/drinken op het moment dat je uit de gym komt ? Ik neem altijd een AA-tje na het trainen en als ik thuis kom een shake en dan mn avondeten.
Moet voldoende zijn, mits het maar genoeg snelle Kh bevat en genoeg eiwitten.

Een stevige avondmaaltijd kan geen kwaad!
 
De snelle koolhydraten idd gelijk na je training nemen, en na een half uurtje ongeveer je whey.
 
0,8 gr. dextrose per kg vvm
 
JimmyH zei:
0,8 gr. dextrose per kg vvm
Mij is hier verteld op het board dat als je bijv. 30 gr whey neemt na je training je 60 gram dextrose moet nemen. De verhouding moest 1:2 zijn...

Is dit nou weer niet goed, want af en toe heb je van die tegenstrijdige antwoorden daar word je gewoon niet goed van!
 
Ik dacht dat die :0,8 gr. dextrose per kg vvm
de optimale hoeveelheid was voor een goede shot insuline, onafhankelijk van de hoeveelheid whey.
Dus als je daarvan afwijkt, de insuline respons minder is.
 
Welkom! ;)
Koolhydraten die heel snel worden opgenomen, zoals: glucose/dextrose, fructose, maltose.
 
k snap di shakes nooit egt k nam ze eerst toen kwam k 10 kilo in aan in een week bij wijze van en kreeg gelijk puisten enso en hier lees ik dat iedereen een shake erna neemt :O
 
Vraagje, waar haal je in godsnaam veel dextrose vandaan?? Ik heb 80 kg vetvrije massa, dan moet ik dus na elke training iets van 80 gr. dextrose door mn shake smijten??????? Dat worden wel heel veel pakkies dextro energy??? :D
 
A-J zei:
Vraagje, waar haal je in godsnaam veel dextrose vandaan?? Ik heb 80 kg vetvrije massa, dan moet ik dus na elke training iets van 80 gr. dextrose door mn shake smijten??????? Dat worden wel heel veel pakkies dextro energy??? :D

dextrose kan je ook in zakken van 500 gr. kopen. AH bij zonnatura spullen nog geen 2 euro
 
Apenootje zei:
Welkom! ;)
Koolhydraten die heel snel worden opgenomen, zoals: glucose/dextrose, fructose, maltose.

haal fructose maar uit dat rijtje. Na je workout zal dat zeker geen insulinepiek veroorzaken.
 
stylo zei:
k snap di shakes nooit egt k nam ze eerst toen kwam k 10 kilo in aan in een week bij wijze van en kreeg gelijk puisten enso en hier lees ik dat iedereen een shake erna neemt :O


WOW dit lijkt verrekt veel op Breezah-taal. Schrijf eens normaal man! :rolleyes:
 
bij ons kun je n drank bestellen=>n groot glas met super protein 95+halfvolle melk, maar denk niet dat je dan aan 30gr whey komt
dus had ik gedacht van die thuis te nemen(weet dan wat erin zit) maar vlak na mn training ist iig niet(zit 1/2u tssn)
 
bartp zei:
dextrose kan je ook in zakken van 500 gr. kopen. AH bij zonnatura spullen nog geen 2 euro

En hoe krijg ik het binnen (water, melk?) ?
 
Intraveneus of gewoon snuiven :D

nee, gewoon bij je whey in je shakebekertje pleuren, water erbij, shaken en zoepn!
 
Back
Naar boven