MuscleMeat

Voeding onregelmatige diensten

Bezoekers in dit topic

Osrsstrenght

Cool Novice
Lid geworden
4 feb 2020
Berichten
224
Waardering
911
Lengte
1m94
Massa
90kg
Beste Leden,

Nou zit ik al een tijdje met een dilemma in me hoofd waarover ik veel nadenk maar eigenlijk niet tot een zuiver antwoord kom.

Ik werk in de visverwerking en dit is heel onregelmatig werk, Ik krijg de dag van te voren altijd een sms met hoelaat we de volgende dag beginnen met werken, dit is alleen de begin tijd, werken altijd door tot alles af is. de ene dag is dit 3 uurtjes werken, maar ook dagen gehad van 24+ uur werken. Maar de begin tijd varieert vaak van 1uur s'nachts tot 9uur s'ochtends. Qua werk verschilt het ook vaak(klein bedrijf dus moet op meerdere plekken inzetbaar zijn) van heftruck rijden,stilstaan aan een tafel vis controleren/meten tot kisten van 25kg vanaf de grond in een bak van 1m50 gooien en dan ongeveer 400-500 per uur in een koelcel.

Maar om weer terug te komen op mijn vraag na zoveel mogelijk simpele informatie over mijn werk te hebben gegeven (Vragen mag altijd nog).

Ik zit momenteel in een lean bulk van 3300kcal per dag en 3000 op rustdagen. alles afgewogen en gezonde/complexe voeding,
Maar zoals vandaag, ben ik 0900 opgestaan, gegeten, getraint etc. maar nu moet ik vannacht om 01:30 beginnen met werken. daardoor ga ik natuurlijk vroeg naar bed, rond 18:30 liggen en hopen dat ik zsm in slaap val. maar omdat dus vandaag mijn dag eigenlijk korter en op het trainen na minder intensief is dan een normale dag, en morgen mijn dag juist weer langer is ( ga in de ochtend als ik klaar ben met werk, nog wel een kleine powernap houden voor t trainen)
zou ik dan alsnog vandaag en morgen beide 3300kcal aanhouden, of bijvoorbeeld vandaag 2900kcal en morgen 3700kcal zodat ik alsnog op t zelfde totaal kom in 2 dagen, maar dat ik de kcal meer verdeelt heb naarmate de intentisiviteit en uren wakker qua dag?

Wat is wijsheid :)

Mocht ik iets niet goed hebben verwoord of iets duidelijk uitleggen, dan doe ik het graag. ook vragen beantwoord ik met alle liefde.

Gr
 
Ik zou dat persoonlijk wel doen ja, op dagen als vandaag wat minder en dan morgen een stuk meer.
Anders zit je vandaag al dat eten achter elkaar te proppen en morgen de hele dag honger omdat je zo'n lange dag hebt..
 
Ik zou dat persoonlijk wel doen ja, op dagen als vandaag wat minder en dan morgen een stuk meer.
Anders zit je vandaag al dat eten achter elkaar te proppen en morgen de hele dag honger omdat je zo'n lange dag hebt..
Bedankt! denk ook dat het is beter is op zulke dagen wat te schuifen
 
Back
Naar boven