MuscleMeat

Voeding ontbijt

Bezoekers in dit topic

Mike0007

Novice
Lid geworden
11 jan 2017
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
98kg
Voor kracht training wat kan je beste eten in de ochtend.
Eet nu

250 gr magere kwart
30 gram wey + 250 ml magere melk
2 volkoren broodjes met kip/kalkoenfile of 30+kaas

Is dat te weinig voeding in de ochtend?
 
Opzich wel genoeg, ik heb in de ochtend liever wat meer koolhydraten maar dat is net wat jou het best bevalt. Ik eet 500Ml halfvolle melk met 100 gram brinta, 30 gram whey (met water) en een banaan.
 
Oke top dank je.
Brinta eet ik niet wat kan ik opzich eten in de ochtend voor meer koolhydraden?
 
Oke top dank je.
Brinta eet ik niet wat kan ik opzich eten in de ochtend voor meer koolhydraden?
havermout of brinta door je kwark of whey shake.
Meer brood.
 
Havermout, whey en olijfolie.
 
Voor KT heb je niet alleen ontbijt nodig maar een goed voedingsschema , met de juiste macro's
Als je het enkel hebt over een ontbijt is dat per persoon verschillend ( zolang je macro's maar op orde zijn )
Ik ontbijt met 2 volkoren boterhammen met pindakaas met exta noot, 2 volkoren boterhammen met kipfilet , kop koffie en glas sinaasappelsap
 
Ligt ook aan je training. Als ik benen ga beuken stouw ik er meer KH in dan met borst bijvoorbeeld.
 
Muesli kan je ook nemen, wel een beetje letten op suiker want er zijn er bij die vol met suiker zitten.
 
En verder op de dag eet ik

9uur 3 rijstewaffels met kalkoenfile
12.30 ook 3 rijstewaffels met kalkoenfile
Tussen door nog een banaan en pro bar reep van body en fit.

En avond wat de pot schaft
Verder op de avond nog kwark, shake, 2 eieren.

Zit ik dan op voldoende voedingen wel eiwitten genoeg?
 
Maakt niet uit wat je eet, al eet je smiddags pas. Als macros maar kloppen.
 
rijstewaffels:o
 
Wat is je doel? Voor aankomen vind ik het erg weinig, zit je in de cut dan zullen de kg's er wel af gaan. Verder kan je voor jezelf beter alle producten in gram opschrijven of invullen bij de my fitnesspall app bijvoorbeeld. Die rekent dan dagelijks voor jou uit of je goed bezig bent of niet.
 
Ik denk dat je wat laag in calorieën zit. Maar zoals hierboven al aangegeven weten we natuurlijk niet wat jouw doel precies is.
Wil je spiermassa opbouwen dan zal je waarschijnlijk iets meer moeten eten. Bereken je dagelijkse caloriebehoefte en pas hier je eetschema op aan.
Zorg voor een goede verdeling tussen eiwitten, carbs en gezonde vetten.

Je totale voeding over de dag gezien is het belangrijkst. Maakt dus minder uit wat je precies bij je ontbijt of je lunch eet.. je kunt ook gerust schuiven met maaltijden en producten, zolang je op het eind van de dag maar aan je macro's komt.
 
Bedankt voor de info.
Denk dat ik ongeveer 2000 á 2200 calorieèn zit op de dag.
Bedoeling is eigenlijk een belans te krijgen met eten en trainen zodat ik wat kilo's kan afvallen en wat spiermassa kan opbouwen.

Hebben jullie nog wat tips?
 
Back
Naar boven