MuscleMeat

Voeding op vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mathieu

Novice
Lid geworden
28 okt 2019
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
66kg
binnenkort ga ik 2 weken op vakantie. Trainen gaat geen probleem zijn aangezien ik vooral calisthenics doe. Maar hoe erg gaat voeding zijn? Ik zit nu op een voedingsschema van 3300 kcal en gezond. Is het erg als ik die 2 weken alles eet wat ik wil? Natuurlijk blijf ik zoveel mogelijk gezond eten maar ik wou weten wat voor een impact het kan hebben op mijn lichaam als ik 2 weken mij niet aan mijn voedingsschema hou. Voor te drinken zal het alleen water zijn.
stats:
184 cm
75kg
ik vind het niet erg om aan te komen (ik kom niet snel aan, dan moet ik al heel veel en alleen ongezond eten) maar ik wil niet dat ik spiermassa verlies, veel minder reps van mijn oefeningen kan...

Stel er zouden veranderingen optreden. Hoe lang duurt het voor ik terug op "schema" zit?
 
Natuurlijk blijf ik zoveel mogelijk gezond eten maar ik wou weten wat voor een impact het kan hebben op mijn lichaam als ik 2 weken mij niet aan mijn voedingsschema hou.
Als je gezond blijft eten, ook blijft trainen maar je macro's twee weken niet telt schat ik het verschil tussen voor en na je vakantie op:
niks, noppes, nada. :)
 
Je verliest geen spiermassa als je blijft trainen op vakantie. Daar hoef je nul komma nul zorgen over te maken. Die twee weken gaan niks uitmaken, geniet er gewoon van en als je terugkomt let je weer op je kcals.
 
vakantie = genieten
 
Gewoon bacos doen en vette hap je weet toch
 
1.84 m en 75 kg? Je bent ecto. Ga daar maar flink eten.
 
Waar ga je heen op vakantie?

Lekker genieten van vlees en alcohol (of vegetarisch, kan ook tegenwoordig, denk ik), dat trainen komt later wel weer.
 
als zelfs de grootste topsporters een paar weken per jaar poep hebben aan hun trainingsschema en voeding
dan kunnen en mogen wij dat ook
 
Na 2 weken minder goed eten, heb je vooral minder energie. Ik vind het tegenvallen om goed door te blijven eten tijdens vakantie. Dat komt vooral door gebrek aan regelmaat. Tis vakantie hè ?
 
Als je wel gewoon je best doet met eten lijkt het me geen ramp. Maar als je letterlijk helemaal niks gaat lopen eten kan je wel wat afvallen. Maar zoals jij het doet lijkt het me geen ramp gezien je ook wel veel water drinkt en gezond eet. Succes en fijne vakantie :).
 
Back
Naar boven