AndroidHealthClinic

Voeding Professionele Atleten > Mening?

Bezoekers in dit topic

Borstkas

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2011
Berichten
1.955
Waardering
550
Lengte
1m88
Massa
96kg
Ross Dickersson:
185 cm x 90 kg


99c59e1be6a7834949c9b2d7742f2ef4.jpg


Opgegeven voeding voor cut:

http://www.bodybuilding.com/fun/fitness-360-ross-dickerson-nutrition-program.html

Macros uitgerekend met myfitnesspal:

3013 kcal E:353 K:197 V:80
(50/25/25)


Nu alleen nog even tijd gehad voor Ross Dickersson.

Wat denken de kenners van zijn opstelling en verhoudingen? Blijkbaar hechten Amerikaanse atleten en sites zoals bodybuilding.com nog veel waarden aan Low-Carb voor een cut. Jwdoetookmee wat vind jij hier van?

Zal aankomende dagen nog wat meer posten :)
 
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je je glycogeen redelijk leegtrekt en vervolgens bij refeeden wat superlaadt, waardoor je dan extra vol staat. Is leuk voor op shoots en tijdens wedstrijden enzo.
Verder functioneer ik totaal niet op low carb en zijn m'n trainingen er ook cut op. Envelenmetmij. Artikeltje gelezen dat k hierover heb geschreven?
 
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je je glycogeen redelijk leegtrekt en vervolgens bij refeeden wat superlaadt, waardoor je dan extra vol staat. Is leuk voor op shoots en tijdens wedstrijden enzo.
Verder functioneer ik totaal niet op low carb en zijn m'n trainingen er ook cut op. Envelenmetmij. Artikeltje gelezen dat k hierover heb geschreven?

Same, heb zelf ook low carb gedaan en was niks waard. Staat die in je metabolisme topic?

Ben je van mening dat cutten tot 5% op 40/40/20 net zo goed mogelijk is als op low-carb? kcal in/out kwestie.
 
Interessant topic. Het lijkt me ook leuk om te lezen wat pro naturel atleten eten. Ga je die ook posten?
 
Interessant topic. Het lijkt me ook leuk om te lezen wat pro naturel atleten eten. Ga je die ook posten?

Suggesties? Wie is er nu pro en daadwerkelijk natty? :')
 
Interessant topic. Het lijkt me ook leuk om te lezen wat pro naturel atleten eten. Ga je die ook posten?
Lijkt mij ook leuk om koud vuur te voelen. Aint gonna happen.
 
Atleten die INBA / Naturel Olympia draaien. Of zijn die niet natty volgens jullie? :o
 
kom we gaan discussieren over de voeding van high profile physique/bodybuilding pipos want zij zijn echt het product van hun voeding :p

wow zag je trouwens welke schoene lebron james draagt als ik die koop dan word ik sws ook goeie basketballer!!!!
 
kom we gaan discussieren over de voeding van high profile physique/bodybuilding pipos want zij zijn echt het product van hun voeding :p

wow zag je trouwens welke schoene lebron james draagt als ik die koop dan word ik sws ook goeie basketballer!!!!
Ik ga ook een lange vlecht doen want kai greene geeft dat en die is buff dus dan word ik ook buff
 
weet iedereen ook meteen dat je natty bent want van annabollen word je kaal
 
weet iedereen ook meteen dat je natty bent want van annabollen word je kaal
Goeie rug trouwens. Welk merk wriststraps gebruik jij? Dan haal ik die ook
 
Back
Naar boven