AndroidHealthClinic

voeding programma 'eetmeter'

Bezoekers in dit topic

Vince

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
948
Waardering
1
Een (hele) tijd geleden is er (op fit-oracle dacht ik) een post geweest met een link naar een programma dat je kon installeren om je innames bij te houden. Heel handig ding was het, het noemde 'Eetmeter'. Het berekende kcal, eiwitten, KH, vitamines, mineralen, enz enz.
Heeft iemand dit nog op zijn pc staan of weet het elders op internet te vinden? Ik vind het namelijk nergens meer.. :(
Het was een windows programma. De vorige versies waren in MS-DOS nog.
 
Je kunt de Eetmeter 2002 van 't Voedingscentrum hier bestellen: https://www.consumentenbond.nl/winkel/boeken/voedingengezondheid/97593?ticket=nietlid&view=Standard

Of hier: http://www.voedingscentrum.nl/shop2/shop2itemViewer.jsp?id=1706

Het is een ideaal programma, maar ik moet er wel bij zeggen... er zit een enkele bug in (zelfs na de update) waardoor je voedingen niet van de één naar de andere dag kunt kopiëren. (edit:- Correctie: Je kunt wel een eerdere voeding naar de huidige datum kopiëren, maar de datum niet zelf veranderen... dus geen voedingen kopiëren naar morgen, overmorgen etc.) Ik heb hier al over gebeld en het kwam erop neer dat die functie eigenlijk niet toegevoegd had moeten worden omdat het gewoon niks zinnigs doet. Ook irritant is wanneer je per ongeluk een verkeerde datum voor je voeding hebt ingetoetst. Die kun je na het samenstellen van je voeding niet meer veranderen.

Wie weet zorgen ze in de nabije toekomst voor een update.

Maar verder is het dus een erg nuttig programma voor een nette prijs. :)
 
Laatst bewerkt:
Hier kan je de eetmeter 95 downloaden.
Deze kost niks maar werkt alleen in MS Dos
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb wel het programma maaltijdwijzer, dat is iets soortgelijks. Om eerlijk te zijn, ik heb dat enkele jaren geleden eens in mijn brievenbus gekregen, eigenlijk had 1 van mijn overbuurmannen het besteld maar die woont op 36 en ik op 63. Het was zo'n goed programma dat ik mijn buurman er nooit over aangesproken heb. Als jullie willen kan ik de CD zippen en doormailen. Omdat ik helemaal verandert ben heb je niet eens visa nodig!!
 
Originally posted by Oom Oli
Ik heb wel het programma maaltijdwijzer, dat is iets soortgelijks. Om eerlijk te zijn, ik heb dat enkele jaren geleden eens in mijn brievenbus gekregen, eigenlijk had 1 van mijn overbuurmannen het besteld maar die woont op 36 en ik op 63. Het was zo'n goed programma dat ik mijn buurman er nooit over aangesproken heb. Als jullie willen kan ik de CD zippen en doormailen. Omdat ik helemaal verandert ben heb je niet eens visa nodig!!

Tuurlijk da! Zippen en doorsturen die boel!

PS: als het te groot is om te posten wil ik het wel op mn ftp zetten. msn : Capricio19@hotmail.com
 
ok dit weekend ga ik die cd zoeken tussen mijn stapels....
Sinds de opkomst van de cd-writer spreken we niet meer van Cd-rekken maar van CD kamers...
 
Originally posted by Oom Oli
ok dit weekend ga ik die cd zoeken tussen mijn stapels....
Sinds de opkomst van de cd-writer spreken we niet meer van Cd-rekken maar van CD kamers...

moehahahaha good one :)
 
Back
Naar boven