AndroidHealthClinic

Voeding schema [cutting} (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Avio Nova

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2016
Berichten
60
Waardering
15
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
kcal waardes
2350 calorieen

250 grams carbs
60 grams fats
200+ Protein

elkedag is me voeding anders, soms rijst soms aardappels soms brood dus geen zin om effe een nette voedingschema te plaatsen
Overige info: ik doe 5x kracht training in de week en 2 x kickboksen/cardio train dus 7 uurtjes per week.
Ik zit nu in de kuur daarbij gebruik ik test en tren om de 5 dagen injection verder wil ik even jullie mening wat jullie ervan vinden
 
Weinig info om ook maar iets zinnigs van te zeggen. Je post nu alleen een aantal kcal en macro verdeling. Wat is je vraag dan precies?
 
Weinig info om ook maar iets zinnigs van te zeggen. Je post nu alleen een aantal kcal en macro verdeling. Wat is je vraag dan precies?
aan de calorieen en macros heb je eigenlijk genoeg mijn vraag is eigenlijk of met calorieen goed zijn voor een cut ben trouwens 1.90 weeg 99,3 vetprecentage ongv 17%
 
Als je niet weet welke macro´s je moet hanteren, ben je te vroeg begonnen met test + tren.
 
Als je niet weet welke macro´s je moet hanteren, ben je te vroeg begonnen met test + tren.
Iedergeval das me vraag niet gap als je niks nuttigs te zeggen hebt keep your mouth shut.
 
aan de calorieen en macros heb je eigenlijk genoeg mijn vraag is eigenlijk of met calorieen goed zijn voor een cut ben trouwens 1.90 weeg 99,3 vetprecentage ongv 17%
verder wil ik even jullie mening wat jullie ervan vinden
In dat geval is mijn antwoord: ik vind het leuk.

Ik eet hetzelfde aantal kcal in mijn cut nu en weeg 76 kg op 1.75m. Buiten krachttraining beweeg ik matig.
 
Iedergeval das me vraag niet gap als je niks nuttigs te zeggen hebt keep your mouth shut.
Het was je vraag niet, maar het moet wel gezegd worden. Test en tren zijn geen creatine kuurtje. Je wekt de indruk dat je maar wat aan het doen bent. En de ervaring leert dat je daar vroeg of laat de prijs voor gaat betalen. Ik heb je gewaarschuwd en laat het daarbij. Doe ermee wat je wil.

Veel succes.
 
aan de calorieen en macros heb je eigenlijk genoeg mijn vraag is eigenlijk of met calorieen goed zijn voor een cut ben trouwens 1.90 weeg 99,3 vetprecentage ongv 17%


Hoeveel kcal zit je onder je behoefte ?
Ga max 500 kcal onder je behoefte zitten , stop wanneer jij het goed vind , of dat nu op 95 / 90 of 80 kcal is

Waarom kuur je ?
 
Hoeveel kcal zit je onder je behoefte ?
Ga max 500 kcal onder je behoefte zitten , stop wanneer jij het goed vind , of dat nu op 95 / 90 of 80 kcal is

Waarom kuur je ?
ik kuur om me kracht omhoog te krijgen en spiermassa bij te pakken, en tren trekt je mooi droog met een goed voedingschema
 

Bijlagen

  • 3F4953D0-137E-4DB8-9FCB-EB29F394CCFA.png
    3F4953D0-137E-4DB8-9FCB-EB29F394CCFA.png
    357,8 KB · Weergaven: 97
Voor cutten zie ik 3 kcal intake getallen , welke hanteer jij ?
 
Voor cutten zie ik 3 kcal intake getallen , welke hanteer jij ?
Ik hanteer op dit moment ietsjes minder dan de laatste ik hanteer 2350 zal ik hem omhoog schroeven naar 2500? Ik wil altijd ietsjes dieper gaan dan wat wordt aangegeven maar luister graag maar mensen hun meningen
 
Zo laag zitten gaat je meer spiermassa kosten.

Daarbij als je elke dag varierend eet weet je ook niet exact hoeveel je eet.

Je had makkelijk af kunnen vallen en droger kunnen worden zonder AAS. Gezien je volgens je stats nog op 20% zit.

Dat terzijde.

Ga gewoon max 500 onder je onderhoud zitten met een fatsoenlijk schema qua voeding. Daar ga je uiteindelijk veel meer resultaat aan overhouden.
Vetten zijn trouwens erg laag. Zeker als je ook nog zo extreem onder je onderhoud gaat zitten.
 
Zo laag zitten gaat je meer spiermassa kosten.

Daarbij als je elke dag varierend eet weet je ook niet exact hoeveel je eet.

Je had makkelijk af kunnen vallen en droger kunnen worden zonder AAS. Gezien je volgens je stats nog op 20% zit.

Dat terzijde.

Ga gewoon max 500 onder je onderhoud zitten met een fatsoenlijk schema qua voeding. Daar ga je uiteindelijk veel meer resultaat aan overhouden.
Vetten zijn trouwens erg laag. Zeker als je ook nog zo extreem onder je onderhoud gaat zitten.
Thanks for the tips bro ik ga me voedingschema aanpassen en plaats hem hier!
 
Ben benieuwd :)
 
Meal 1 ; 2 hele eieren 2 egg whites ketchup 1 tbs, 50 gram havermout 200 almond melk 125 bessen (fruit) 1 protein scoop ( 692 cals)

Meal 2;Basmati rijst 200 grams, kipfile 200 gram, 300 gram brocolli, 2 tbs salsa (612 cals)

Meal 3; 2 low carbs tortilla's, 200 gram kipfile, 200 mix groente, magere kaas 5 gram, 2 tbs salsa (582 cals)

Meal 4; 500 gram griekse yoghurt, 125 gram blue berries, 10 grams almandelen, 75gram tonijn uit water blik, een hele avocado
(816 cals)


Total waardes macros;
225 gram carbs
96grams fats
195 grams protein!
Totale calorieen ; 2.724
 
Meal 1 ; 2 hele eieren 2 egg whites ketchup 1 tbs, 50 gram havermout 200 almond melk 125 bessen (fruit) 1 protein scoop ( 692 cals)

Meal 2;Basmati rijst 200 grams, kipfile 200 gram, 300 gram brocolli, 2 tbs salsa (612 cals)

Meal 3; 2 low carbs tortilla's, 200 gram kipfile, 200 mix groente, magere kaas 5 gram, 2 tbs salsa (582 cals)

Meal 4; 500 gram griekse yoghurt, 125 gram blue berries, 10 grams almandelen, 75gram tonijn uit water blik, een hele avocado
(816 cals)


Total waardes macros;
225 gram carbs
96grams fats
195 grams protein!
Totale calorieen ; 2.724
Ziet er goed uit naar mijn mening. In ieder geval goed dat je kcal hebt opgeschroefd, lijkt me voor jouw lengte en gewicht. Heb je meal 1, 2 en 4 elke dag gelijk en 3 wisselt elke dag?
 
Ziet er goed uit naar mijn mening. In ieder geval goed dat je kcal hebt opgeschroefd, lijkt me voor jouw lengte en gewicht. Heb je meal 1, 2 en 4 elke dag gelijk en 3 wisselt elke dag?
Ik wissel ze soms af met andere dingen die bij me calorieen waarde past dus niks geks eigenlijk! Dit elkedag eten komt natuurlijk je strot uit voor meeste mensen maar ik heb daar geen moeite mee kan dit elkedag eten zonder problemen
 
Dit elkedag eten komt natuurlijk je strot uit voor meeste mensen maar ik heb daar geen moeite mee kan dit elkedag eten zonder problemen
Dan zou ik het zeker zo eens proberen. Elke dag gewicht bijhouden en op zondag je gemiddelde uitrekenen. Kijken of je 500 gram afvalt per week en anders verminderen.

Wat is je doel qua gewicht?
 
Dan zou ik het zeker zo eens proberen. Elke dag gewicht bijhouden en op zondag je gemiddelde uitrekenen. Kijken of je 500 gram afvalt per week en anders verminderen.

Wat is je doel qua gewicht?
90kg en vandaar uit op onderhoud zitten en rustig spiermassa opbouwen naar 100kg en het is niet waar dat je alleen met surplus calories spieren kan aanmaken wat veel mensen denken ik wil gewoon droge spiermassa aanmaken en het beste daarvoor is om gwn op onderhoud te eten zonder onnodig vet aan te komen anders wordt het weer een cut season waarbij je weer spiermassa miss verliest zowel vet
 
Meten is weten. Als je je gewicht/omtrek bijhoudt, kun je ook gericht bijsturen indien nodig. Succes iig!
 
Back
Naar boven