MuscleMeat

voeding schema opstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dutchstef

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 dec 2010
Berichten
57
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
hey
even snel mijn stats :
63kg - 1.73m - vetpercentage 9%

Ik wil beginnen met een voeding schema zodat ik wat meer massa krijg, ik train nu al 2 jaar en wil nu een stapje hoger gaan door op mijn voeding te gaan laten,

daar heb ik een vraag over
ik heb dus werkelijk geen idee hoe ik moet beginnen met het opstellen van een voeding schema

op google heb ik al een paar keer gezocht naar : voeding schema opstellen
maar de resultaten die ik krijg kom ik niet mee verder

wat moet ik nou doen om nu te kunnen beginnen met een voeding schema ?

bedankt voor het lezen!

m.v.g Stef
 
klopt die heb ik gelezen
maar dit topic legt uit wat je wel en niet moet doen met een voeding schema

ik wil graag een schema gaan opstellen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen of waar ik hiermee moet beginnen

m.v.g Stef
 
Beginnen met je calorie behoefte uit te rekenen. Elke dag boven je behoefte eten met voldoende eiwitten (2-3gr eiwitten per Kg lichaamsgewicht).

Welk voedsel je eet is je eigen keuze aangezien niemand hier weet wat jij wel of niet lekker vindt.
 
Wat je kunt doen om een idee te krijgen van een voedingsschema, is eens te kijken naar de voedingsschema's van andere leden hier op het forum. Dan weet je ongeveer wat je te wachten staat.

Alle info over voeding en schema's staan in de sticky's.
 
hoe bereken je je calorie behoefte uit ?
 
Zoek maar eens op Harris Benedict calculator.
 
ik zal er even naar kijken
en fransman met z'n antwoord kom ik niet echt verder want je zegt steeds dat ik naar sticky's moet kijken en ik heb al vertel dat die geen antwoord geven op mijn vragen.
 
Als je nou gewoon Addsz eerste post gelezen had, had je alle antwoorden op je vragen al gehad.
 
bedankt pantrofl
 
Als je nou gewoon Addsz eerste post gelezen had, had je alle antwoorden op je vragen al gehad.

Weet je wat het is, de meeste denken zich aan te melden op een website en "wel even een voorgekauwde quick fix krijgen".

Als je serieus iets wil bereiken en daar goed in wil zijn dan vereist dat een serieuze inspanning. Laat ook aan anderen zien dat je zelf al onderzoek gedaan hebt en als je iets niet snapt o.i.d. dan kun je dat gerust vragen.

Maar een attitude van: "Jo brah's dit zijn mijn stats, ik wil Breed worden, geef me in een keer alle info zodat ik die shit kan hosselen." Gaat echt niet op...
 
Back
Naar boven