MuscleMeat

voeding schema vriendin .

Bezoekers in dit topic

ouri

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2010
Berichten
959
Waardering
3
Lengte
1m76
dag dames ik had even wat vraagjes over het maken van een goed eet schema voor mijn vriendin .
wij trainen alle 2 thuis 3 tot 4 x p week (zonder cardio momenteel)
ikzelf heb een voedingsschema mijn vriendin nog niet . heb eens uitgerekend en ze had een 1600 kcal dagelijkse behoefte dit is maal 1,375 ( student) dit was een 2200 kcal . ze wil afvallen dus dit kwam op een 1800 kcal uit per dag . het schema dat u ziet is een begin ,maar vroeg me af wat ik er nog kan bijzetten om mijn kcals wat hoger te krijgen . ik durf niet goed kh toe te voegen omdat ik denk dat ze dan nog zou bijkomen ... eiwitten zouden hoger dat weet ik . zijn er nog suggesties dat jullie hebben voor me ? ze let al een hele tijd op haar voeding en is in 2 jaar van 94kg naar 77 gegaan ongeveer met beetje op haar eten te letten en te lopen (als het goed weer is ) nu hangt ze op een dood punt en heb ik dus besloten om voor haar een voedingsschema te maken en haar te helpen .


mvg Youri & Sara !
 

Bijlagen

  • voedingschema sara.xls
    222 KB · Weergaven: 452
Staan geen producten bij.
 
met 77 kg mag ze toch wel 150-200gr eiw hebben
en 80-90 gr vet

glas melk bij de lunch en bij de whey 's avonds?
ergens iets van vette vis of avocado?
 
met 77 kg mag ze toch wel 150-200gr eiw hebben
en 80-90 gr vet

glas melk bij de lunch en bij de whey 's avonds?
ergens iets van vette vis of avocado?

ja dat zou kunnen gaan ja .
ze is 178 cm groot ;) en weegt een 77 kg
cardio doen we momenteel niet . enkel kt ik heb enkel het gedacht moest ik ze nog meer laten eten dan ze nu al doet dat haar gewicht nog hoger zou gaan ... en wat betreft de boterhammen en rijst enzo is dit niet teveel dan ? we zouden haar graag op een 66 kg willen zetten ! ;)


mvg al
 
Altijd cardio.
 
geduld en doorzetten ;)
 
Back
Naar boven