AndroidHealthClinic

Voeding schema

Bezoekers in dit topic

grestesou

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
83
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
55kg
Hallo
Ik heb een voeding schema wat i best goed voor mij denk ik. Ik noem nu gewoon wat ik vandaag heb gegeten.
In de ochtend brinta met melk, omdat ik nu vakantie heb 2 weken sta ik ong om 11 uur op daarna rond 12-1 uur eet ik 2 boterhammen eentje met pindakaas en de andere met 2 plakjes kipfilet op bruin brood . Als ik die dag moet trainen eet ik voor het sporten een banaan en na het sporten drink ik chocomelk. Ik train rond 2-3 nu dus als ik klaar ben met het sporten wacht ik ong 30 min dan eet ik 3 gebakken eieren met silverrijst. soms ook sla en tonijn erbij tonijn is nu op.. daarna heb ik kip met paprika gebakken in yoghurt saus in een wrap.Avond eten pasta met kip in een tomaten saus. Hierna ga ik yoghurt met muesli eten rond 9-10 uur .
Is dit voldoende eten met mijn stats - 68 tot 70 kilo was 2-3 weken geleden dat ik mezelf had gewogen dus ik denk dat ik rond de 70 weeg. en ik ben rond de 1.83. Het enige wat anders is tijdens school is dat ik om 7 uur wakker word dan eet ik ook brinta maar van 9 tot 3 kan ik niks anders eten dan de 3 boterhammen die ik meeneem.Dus het is moeilijk om een vast voeding schema te hebben voor mij want soms heb ik ook buitenschoolse activiteiten enz enz. Dus voldoet die schema of niet? en zijn er nog tips?
 
Ik zit ook op school maar ik heb wel gewoon en voedingsschema. Voor mij werkt dit toch beter. Je moet gewoon kijken of je het fijn vind om via een schema te werken. Zelf denk ik dat je niet super veel eet. Maar op school kun je prima zo 9 brood naar binnenwerken hoor tenminste ik wel.
 
ja als dat in mijn tas past en als ik bv om te 2 uur moet eten en ik moet die dag tot 5 uur nog les geven bv. dan kom ik een maaltijd tekort en wat voor schema volg jij?>
 
ja als dat in mijn tas past en als ik bv om te 2 uur moet eten en ik moet die dag tot 5 uur nog les geven bv. dan kom ik een maaltijd tekort en wat voor schema volg jij?>

Hoezo kom je een maaltijd tekort. Ik denk dat het het beste is om te eten wanneer je kunt eten. Dus zoals ik het doe:

(Thuis)Sochtends 7 uur
(pauze)Sochtends 10 uur
(pauze)Smiddags 12 uur
(pauze)Smiddags 14 uur
(thuis)Smiddags 16 uur
(thuis)Smiddags 17 uur
(thuis)Savonds 18 uur
(thuis)Savonds 22 uur

dan kom ik zelfs op 8 maaltijden uit. Ik denk dat je het beste kan eten wanneer je kunt eten. Ook al zit er meer of minder tijd tussen dan 2 uur. Dit is hoe ik het doe en dit werkt voor mij of het voor jou werkt kan ik niet zeggen. Gewoon dingen proberen! ;)
 
en wat eet je dan meestal?
 
en wat eet je dan meestal?

7 uur 2 brood met pindakaas 0,5l melk en een banaan
10 uur 2 brood met pindakaas
12 uur 2 brood met pindakaas
14 uur 2 brood met pindakaas
16 uur 2 brood met ei
17 uur 0,5l melk
18 uur avond eten.
22 uur 500gr kwark
 
Back
Naar boven