Fitness Seller

Voeding spiergroei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aha, dat online had ik niet gezien. Leeftijd maakt niet uit voor mijn reactie, mogelijk interpreteer je 'oudere mensen' verkeerd ;)
Een oudere persoon heeft net als de gemiddelde volwassene een slaapbehoefte van 7 à 8 uur per nacht. Dat ze minder slapen door in de nacht waker te worden voor wc bezoek maakt dat niet minder.
Oudere in de zin die jij bedoelt, hebben minder slaap nodig omdat ze overdag minder presteren. Hier hebben we het over 37 jarige die sport of wil gaan sporten.

Hier wat uitleg per document
 
Een oudere persoon heeft net als de gemiddelde volwassene een slaapbehoefte van 7 à 8 uur per nacht. Dat ze minder slapen door in de nacht waker te worden voor wc bezoek maakt dat niet minder.
Oudere in de zin die jij bedoelt, hebben minder slaap nodig omdat ze overdag minder presteren. Hier hebben we het over 37 jarige die sport of wil gaan sporten.

Hier wat uitleg per document

Je hebt een punt, maar TS had gelezen..... en daar reageerde ik op. TS heeft het over 'iets' en niet over zichzelf (een 37 jarige die wil gaan sporten). Mocht het nu niet duidelijk zijn dan laat ik het hierbij ;)
 
Slaap is beter sins ik nu magnesium neem voor slapen gaan

Ik slaap goed 7u dan ben ik wakker


Cafeïne doet me weinig Vroeger 8u goed slapen en ik kon gerust s avonds een cola zero drinken
Geen probleem mee ....zelfs een coffie voor slapen gaan zou mij niet wakker houden

Met ouder worden neemt ons melatonine aanmaak wel af .....heb ik gelezen

Je hebt een punt, maar TS had gelezen..... en daar reageerde ik op. TS heeft het over 'iets' en niet over zichzelf (een 37 jarige die wil gaan sporten). Mocht het nu niet duidelijk zijn dan laat ik het hierbij ;)
Hij had het over zichzelf en had gelezen dat Melatonine aanmaak afneemt. Maakt ook verder niet uit. jammer dat je hele repliek schrijft aan iemand die al 4 weken niet meer online is. ;)
 
Back
Naar boven