XXL Nutrition

Voeding tijdens 1e kuur check

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sickcunt 94

Cool Novice
Lid geworden
3 mei 2013
Berichten
60
Waardering
6
Lengte
2m
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Heren,

Ik ga over een maand beginnen met mijn eerste kuur, kuur ziet eruit als volgt:
Winstrol only
week 1 t/m 6 50mg windstrol per dag
week 7 t/m 10 PCT 20mg chlomid per dag

Ik ben niet voor Test only gegaan als eerste kuur omdat het dan te obvious is dat ik aan het kuren ben. Maargoed hierbij mijn vraag; Op het moment eet ik 5320 kcal per dag onderverdeelt in: 690 carbs, 162vet en 274 eiwit. Ik kom met dit dieet op het moment niet meer aan, mijn gewicht blijft rond de 101kg/ 102kg (ja ik weet het heb een hoge stofwisseling). Mijn doel met mijn kuur is om zoveel mogelijk droge spiermassa aan te komen alleen ik weet niet zo goed wat voor voedingsproducten ik toe moet voegen mede omdat ik wil dat mijn vet % niet omhoog zal gaan. Moet ik 1 maaltijd toevoegen of kan ik mijn voeding het zelfde laten, moet ik meer eiwit of niet? Minder vet? etc..

Ik hoop dat jullie wat suggesties hebben! Alvast erg bedankt.

Grtz
 
Post je voeding eens met alle macro's erbij.
 
Hierbij mijn schema die avocado bij lunch eet ik op het moment niet.

50512889_2769671129710020_8578590904766431232_n (1).png
 
Bij middageten staat 0,6 plak kipfilet. Lijkt me een foutje.
 
Bij middageten staat 0,6 plak kipfilet. Lijkt me een foutje.

Heb ik express gedaan als je 2 plakken doet zegt die dat het 80 eiwitten zijn ipv de 2,3 eiwit die op de verpakking staat
 
Op zich prima schema denk ik verder. Misschien eiwit nog wat hoger? 3 gr/kg lichaamsgewicht. Gebruik maken van verhoogde eiwitsynthese on gear.
Je eet maar 4 maaltijden op een dag?
Je kunt mfp ook instellen op 6 maaltijden.
 
Misschien kloppen er dan merr dingen niet in je schema?
Voeg gewoon je eigen producten toe aan mfp
Veel dingen in die lijsten klopoen ook niet namelijk.
 
Op zich prima schema denk ik verder. Misschien eiwit nog wat hoger? 3 gr/kg lichaamsgewicht. Gebruik maken van verhoogde eiwitsynthese on gear.
Je eet maar 4 maaltijden op een dag?
Je kunt mfp ook instellen op 6 maaltijden.

Ik eet in dit schema 5 maaltijden per dag die 6 boterhammen en kip met rijst heb ik opgesplitst, dat wordt een beetje te veel van het goede in 1 keer :P. Ik moet inderdaad op de 300gr eiwit gaan zitten goeie idd. Ik heb nu 50gr ongekookte pasta toegevoegd met een blik tonijn als 3e lunch, die eet ik dan koud met wat ijsbergsla bijv. Ik kom nu op het volgende uit: 5645kcal, 725 koolhydraten, vet 164, 313 eiwit. Ik kan na een paar weken zelfs nog wat hoger in kcal gaan zitten denk ik, ik eet maar 100 kcal meer nu.
 
Laatst bewerkt:
1 topic is wel genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven