Fitness Seller

Voeding tijdens AS

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Eyz people`s
Ik wil graag een goed voedingsschema voor mezelf hebben dus ik d8 jullie weten vast wel een goed voorbeeld schema voor mij.
Het schema moet bestemd zijn voor tijdens een kuur.

Normaal gesproken heb ik ongeveer zo`n 1700 KCAL nodig per dag als ik niet train dus ik ben benieuwd hoeveel ik nodig zou hebben als ik AS zou gebruiken en de tijden om hoelaat je moet eten etc.

Stats:
1.71 cm
67kg :D
 
Ga maar uit van 4500-6000 kcal en min 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
 
Ok voorbeeld voedingsschema`s ?
 
Moet je het ook voorgekauwd hebben? :D
 
Heeft niemand de sane cycle gelezen ? Staat ook een heel dieet schema bij ...
 
Originally posted by jimbo
Ok voorbeeld voedingsschema`s ?

Als je zou eerst zelf eens een schema maakt dan kan je aan de hand daarvan kijken of iemand nog tips of suggesties heeft
 
Ok ik zie het al, iedereen is hier te beroerd om ff een voedingsschema neer te zetten :) En sjah ik hoef ook geen aanpassingen aan mn normale voedingsschema omdat je die toch niet gebruikt tijdens een kuur.:p
 
ja hallo. iedereen heeft ook zijn eigen schema in elkaar gezet, dus waarom jij ook niet. als je de zoek functie gebruikt zul je al heel veel voorbeelden van schema's vinden.
 
Originally posted by jimbo
Ok ik zie het al, iedereen is hier te beroerd om ff een voedingsschema neer te zetten :) En sjah ik hoef ook geen aanpassingen aan mn normale voedingsschema omdat je die toch niet gebruikt tijdens een kuur.:p
Waarom zou je geen aanpassingen aan je huidig schema kunnen doen? Gewoon zorgen dat je meer calorieën eet. Dus van alles wat je eet gewoon grotere hoeveelheden. Desnoods wat junk erbij.
 
Originally posted by jimbo
Ok ik zie het al, iedereen is hier te beroerd om ff een voedingsschema neer te zetten :) En sjah ik hoef ook geen aanpassingen aan mn normale voedingsschema omdat je die toch niet gebruikt tijdens een kuur.:p

Mischien moeten we het ook voor je opeten??

Het is jouw schema, jij stelt hem op naar jouw voorkeuren. Wij weten jouw dagelijkse ritme niet, wat je wel en niet lust, enz. jij maakt een schema, wij geven tips hoe je het kunt verbeteren en perfectioneren. zo is het punt 1 op jouw afgestemd en punt 2 leer je zelf de materie..
 
Originally posted by jimbo
Ok ik zie het al, iedereen is hier te beroerd om ff een voedingsschema neer te zetten :) En sjah ik hoef ook geen aanpassingen aan mn normale voedingsschema omdat je die toch niet gebruikt tijdens een kuur.:p


Jimbo, als je ff een pm stuurt wil ik je mijn schema van 4.500-5.000 calorieën bezorgen dat ik nu tijdens mij kuurtje aan het volgen ben.

Ik begrijp dat niet iedereen tijd heeft om zoiets samen te stellen...
Heb je visa?
 
"Heb je visa?"

Hehehe zinnetje komt er altijd achteraan :p

ps: oli, wanneer ga je die betaling doen voor dat schema en tips dat ik je gegeven had???
 
Originally posted by admin


ps: oli, wanneer ga je die betaling doen voor dat schema en tips dat ik je gegeven had???


Ikzelf heb geen visa... :p
Maar mijn vader zei altijd: voor niks gaat de zon op.
en mijn opa: voor geld danst den beer!
 
Ok nog een vraag dan, wat zijn gezonde dingen met veel KCAL ?
Ik zit me suf te denken hoe je per maaltijd aan de 650 KCAL komt :cool: ???
 
Melk ? 460+ kcal per liter.
 
Tja zo'n eet schema samenstellen is niet niks. Hier wat links om je opweg te helpen:
http://www.t-mag.com/nation_articles/257temp.jsp
http://www.johnberardi.com/articles/nutrition/recipes.htm
Zelf eet ik o.a. havermout met vanillekwark en whey drank
kwark shakes met magere kwark appel/sinaasappel, eetlepel lijnzaad, en fanta light, blikjes makreel in tomatensaus, tonijnsalade, zalm met broccoli, melk, noten etc
Als je moeite hebt om een eetschema samen te stellen denk ik dat je beter nog even kunt wachten met de AAS en je verder informeren.
 
Tja zo'n eet schema samenstellen is niet niks. Hier wat links om je opweg te helpen:
http://www.t-mag.com/nation_articles/257temp.jsp
http://www.johnberardi.com/articles...ion/recipes.htm
Zelf eet ik o.a. havermout met vanillekwark en whey drank
kwark shakes met magere kwark appel/sinaasappel, eetlepel lijnzaad, en fanta light, blikjes makreel in tomatensaus, tonijnsalade, zalm met broccoli, melk, noten etc
Als je moeite hebt om een eetschema samen te stellen denk ik dat je beter nog even kunt wachten met de AAS en je verder informeren.
 
Havermoutwafels!!

Sla een vijftal eiwitten met 1 dooier in een bak (zonder schaal ha ha) doe hierbij, 10 eetlepels havermout, 2 eetlepels gewelde rozijnen, een handvol walnoten (beetje kleinmaken) een appel in stukjes gesneden, en een scheutje lijnzaadolie, hutsel dit alles goed door elkaar en bak ze in een wafelijzer en klaar zijn je havermoutwafels, en je groei is gegarandeerd!!
 
Back
Naar boven