AndroidHealthClinic

Voeding tijdens de Winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Juggernaut23

Cool Novice
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
56
Waardering
25
Lengte
1m68
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal nogmaals!😁

Ik ga dus vanaf morgen starten met mijn Winstrol Only kuur (50mg) voor zes weken (ik wil veel verder in vet en vocht zakken, en dit zal tevens mijn eerste kuur worden).

Ik zit al gemiddeld 16 weken in een cut, er moest veel vet vanaf, ik ben van 97KG (±25%) naar 80KG (±12%) gegaan (nooit exact gemeten).

Ik zie er uiteraard een stuk droger en strakker uit, nu is mijn vraag, die betrekking heeft op voeding tijdens deze Winstrol kuur, de volgende;

- Dien ik wellicht nu dat ik ga kuren, mijn koolhydraten te verhogen, of zal ik zo blijven eten? (Ik zal hieronder mijn macro’s posten). Ik merk namelijk dat er wat volume weg is gevallen omdat ik nu de koolhydraten heb verminderd tijdens de cut, mijn gedachte is dat als ik nu Winstrol gebruik, ik meer koolhydraten kan eten en toch af kan vallen?

Ik weet dat het allemaal om de kcal-in, kcal-uit gaat, maar misschien dat anabolen het plaatje anders maken, en het je de mogelijkheid geeft meer te eten en toch af te vallen?

Ik hoor graag van de ervaren gebruikers (serieuze gebruikers), of mijn redenatie juist/deels juist is..

Kcal: 2.111
Kool: 194 gram
Eiw: 212 gram
Vet: 60 gram
* Ik eet zes keer per dag, 7 dagen per week!

Alvast bedankt iedereen!..😁☀️
 
2111 kcal lijkt me echt meer dan 500kcal onder onderhoud op jouw gewicht en lengte. Dan ga je in mijn optiek niet het resultaat halen uit een beetje winstrol waar je waarschijnlijk naar op zoek bent.

Orals en kuren in het algemeen vereist goede verzorging van je lichaam, dus ook voldoende voedingsstoffen. Bij een te groot kcal tekort breek je enkel meer af dan vet.

Edit: valt eigenlijk best wel mee nu ik echt quick en dirty bereken, je bent vrij klein natuurlijk met 170cm. Ik kom op 2300-2400kcal
 
2111 kcal lijkt me echt meer dan 500kcal onder onderhoud op jouw gewicht en lengte. Dan ga je in mijn optiek niet het resultaat halen uit een beetje winstrol waar je waarschijnlijk naar op zoek bent.

Orals en kuren in het algemeen vereist goede verzorging van je lichaam, dus ook voldoende voedingsstoffen. Bij een te groot kcal tekort breek je enkel meer af dan vet.
Bedankt voor je reactie. De kcal lijken in eerste optiek inderdaad laag, rekening houdend met het feit dat ik nog studeer dus veel zit, heb ik die kcal (koolhydraten) op die manier berekend. Ik zit nu op een punt dat ik de koolhydraten en kcal laag moet houden, wil mijn lichaam nog reageren op vetverlies. Ik heb dit gemerkt aan de afgelopen 15 weken cutten namelijk.. Als ik hoger ga, val ik niet af (cardio zou natuurlijk uitkomst bieden, maar vandaar hou ik de koolhydraten laag).

Raadt je aan nu met de Winstrol dan wellicht meer koolhydraten te nuttigen?
 
Laatst bewerkt:
Is het beste advies hier niet om gewoon geen winny only kuur te doen als je niet eens de kennis hebt hoe je zou moeten eten. :scratch:
 
Back
Naar boven