Fitness Seller

Voeding tijdens een zuipvakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foquz

Novice
Lid geworden
12 mei 2019
Berichten
20
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen en beesten.

De komende week staat er mij een korte 5 daagse binnenlandse vakantie geplant. Momenteel zit ik in een bulkfase dus gelukkig heeft drank een iets minder zichtbaar effect, maar alsnog niet optimaal natuurlijk. Ik heb al weken lang niet meer gedronken, echter sla ik deze drankvakantie niet over. (Hierna wel gelijk weer stoppen met drank)

Mijn vraag echter is, hoe pas ik mijn voeding het beste aan op een zuipvakantie? Ik heb de middelen om iedere dag zelf te koken, echter ga ik vol over mijn kcal intake heen door drank als ik dit consumeer naast mijn normale voeding. Welke optie is het 'beste' om de invloed op progressie te verkleinen:
1. Normale voeding consumeren + drank ernaast
2. Kcal vrij maken voor drank, dus bijvoorbeeld minder koolhydraten of vetten consumeren en deze opvullen met drank
3. Weekje off nemen :bang:

Alvast super bedankt en geniet van het mooie weer!
 
Ga je op huwelijksreis?
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
In eigen land? gelukkig niet haha. Villa afgehuurd met groep vrienden ter vervanging van de gecancelde corona buitenlandse vakantie.
 
Gewoon nergens op letten en je lekker vol laten lopen, wat boeien die 5 dagen nou als je daarna weer je schema oppakt
Dit, als je iets aan zou willen pakken dan is het juist het zuipen, doe anders gewoon genieten.
 
Gewoon genieten, wil je je toch aan een schema houden zou ik overdag groenten/fruit + eiwitten nemen en savonds lekker zuipen. Ga je niet heel fit van worden trouwens
 
Gewoon paar dagen genieten en daarna weer braaf doen als je terug bent. Misschien beetje groente en fruit eten tegen de katers.
 
Vind deze vragen altijd wel humor.... Je wel vol willen laten lopen met bier (of wat dan ook) maar vervolgens wel zorgen gaan maken over de Kcals en daar de voeding op aan willen gaan passen :roflol:

Als je wilt gaan zuipen ga dan gewoon zuipen en zeur niet..... Wil je deftig omgaan met je Kcals, dan accepteren dat je niet moet gaan zuipen... De keuze is aan jou
 
Vind deze vragen altijd wel humor.... Je wel vol willen laten lopen met bier (of wat dan ook) maar vervolgens wel zorgen gaan maken over de Kcals en daar de voeding op aan willen gaan passen :roflol:

Als je wilt gaan zuipen ga dan gewoon zuipen en zeur niet..... Wil je deftig omgaan met je Kcals, dan accepteren dat je niet moet gaan zuipen... De keuze is aan jou
Inderdaad, grappig en belachelijk.

Als je wel onbeperkt gaat zuipen, maar dan je eten wilt afwegen dan maak je je druk om de verkeerde dingen.
 
Gewoon genieten, wil je je toch aan een schema houden zou ik overdag groenten/fruit + eiwitten nemen en savonds lekker zuipen. Ga je niet heel fit van worden trouwens
en dit kan je jaren volhouden :bierbang:
 
Bij een zuipvakantie horen frikandellen, kebab, frituursnacks, chips etc.
Enjoy.
 
Sluit m maar hoor, de humortoppers komen weer langs uit verveling zie ik. Thnx voor de reacties 🍻
 
Sluit m maar hoor, de humortoppers komen weer langs uit verveling zie ik. Thnx voor de reacties 🍻
Je stelde de verkeerde vraag, dan krijg je de verkeerde antwoorden. Dat geeft niet, kan je ook van leren.

Fijne vakantie en geniet ervan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven