XXL Nutrition

Voeding tijdens trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Ondanks dat ik voor de training vaak een weightgainer en banaan eet krijg ik vaak toch nog honger/trek tijdens de workout. Iemand anders hier wel eens last van en, zo ja, et je dan iets?
 
Een echte goede maaltijd eten.
 
Jij hebt geen idee wat ik allemaal eet op een dag.
 
Ligt aan de dag uiteraard, maar dit kan variëren van 5 kwartier tot max 100 minuten.

Ik eet iig 2,5u voor de training over het algemeen een flinke maaltijd. Onderweg naar de training nog een banaan + shake.

Korter voor de training is geen optie, want trainen met een volle pens is voor mij nogal onprettig.

Zodoende benieuwd of er mensen wat wegsnackte tijdens..
 
Oprecht advies; nee. Bullshit "advies", ja.
 
Ligt aan de dag uiteraard, maar dit kan variëren van 5 kwartier tot max 100 minuten.

Ik eet iig 2,5u voor de training over het algemeen een flinke maaltijd. Onderweg naar de training nog een banaan + shake.

Korter voor de training is geen optie, want trainen met een volle pens is voor mij nogal onprettig.

Zodoende benieuwd of er mensen wat wegsnackte tijdens..
Banaan bewaren voor tijdens de training (of extra als dat kan). Af en toe een hapje nemen.
Voor mij werkt veel water drinken goed tegen het honger gevoel. Eten tijdens kt kan ik helaas niet dan kots ik het zo weer uit:(
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Jij hebt geen idee wat ik allemaal eet op een dag.
Nee, gek hé als je dat hier niet opschrijft...
Eet vooraf voldoende en complexe carbs. Flinke maaltijd zal voor jou dan te weinig zijn. Vlak na flinke schaal havermout(pap) moet je in elk geval niet gaan squatten ;)
 
Laat je niet gek maken, Worf. Ze gunnen je gewoon geen gains!

Zodoende benieuwd of er mensen wat wegsnackte tijdens..
Kapsalon tijdens het trainen natuurlijk. Vooral tijdens je beentraining, want dan ben je hardstikke anabool. Gaat de kapsalon rechtstreeks naar je biceps!

:loony:

Of is dit niet wat je WIL lezen?
 
Jij hebt geen idee wat ik allemaal eet op een dag.
Ging om je training. Niet over een hele dag.

Niet gek. Korte info is kort antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Eet kleinere porties in een kortere tijd.
Dus 2 uur vantevoren en 1 uur vantevoren en dan voor je training je gainer en banaan.
 
Heb zelf amper meer honger tijdens het trainen maar ik eet ook 60-90min van te voren.
Tijds een cut deed ik gewoon veel water drinken.
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Niveau van het forum is toch wel flink omlaag gegaan in de loop der jaren. Jammer te zien. Thx voor de serieuze reacties.
Tja, kut vraag, klote antwoord is hier tegenwoordig de regel.
 
Misschien idd wat meer drinken. Zal het eens proberen.
 
Nou "steks", vertel me dan maar eens wat er kut aan de vraag is?
 
Niveau van het forum is toch wel flink omlaag gegaan in de loop der jaren. Jammer te zien. Thx voor de serieuze reacties.
Jij bent echt grappig.

Je stelt de vraag wat wij dan doen of eten

Ik zeg een echte goede maaltijd eten.
Dat bevalt je niet. En dan is het hele forum kut.
 
Nou "steks", vertel me dan maar eens wat er kut aan de vraag is?
Ik denk dat jij dat nu niet meer gaat snappen als je nog achter he tweede post van dit topic staat.
 
Jij bent echt grappig.

Je stelt de vraag wat wij dan doen of eten

Ik zeg een echte goede maaltijd eten.
Dat bevalt je niet. En dan is het hele forum kut.
Dan moet je de vraag beter lezen. De vraag was of he iets snackte tijdens de workout, niet of je een grote maaltijd at ergens in de uren ervoor.
 
Back
Naar boven