MuscleMeat

Voeding tijdens trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan moet je de vraag beter lezen. De vraag was of he iets snackte tijdens de workout, niet of je een grote maaltijd at ergens in de uren ervoor.
Je kan de honger tijdens trainen mss voorkomen door voor je training slimmer je maaltijden te plannen. Dat was mijn bedoeling om te zeggen.
 
Niveau van het forum is toch wel flink omlaag gegaan in de loop der jaren. Jammer te zien. Thx voor de serieuze reacties.
Ja klopt er zitten een paar rotte appels tussen. Wil liever geen namen noemen maar doe het toch

Steks bvb en iemanddiehiernieuwis😉
 
Je kan de honger tijdens trainen mss voorkomen door voor je training slimmer je maaltijden te plannen. Dat was mijn bedoeling om te zeggen.
Check. Een mooi antwoord die ik waardeer.

Mbt tot de rest; t is niet mijn bedoeling om cynisch oid over te komen. Excuses voor het laten ontsporen van het topic.
 
Check. Een mooi antwoord die ik waardeer.

Mbt tot de rest; t is niet mijn bedoeling om cynisch oid over te komen. Excuses voor het laten ontsporen van het topic.
Kleine Miscommunicatie. Was goed bedoeld✌
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Ik heb een jaar geleden een tijdje gelletjes gebruikt tijdens het trainen, die had ik nog liggen, vooral te duur.
Maar afgelopen week heb ik ook al twee keer de training afgebroken door honger. Chinnen rowen en shruggs, geen biceps, honger, en leeg gevoel.
Was net 500kcal omhoog gegaan, dus veel eten kan niet de enige oplossing zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Niveau van het forum is toch wel flink omlaag gegaan in de loop der jaren. Jammer te zien. Thx voor de serieuze reacties.
Ach nee. Das altijd laag geweest.

Maar om er even serieus op te reageren, honger zegt niet zoveel. Zeker als je voldoende energie hebt om hard te trainen, en je kracht gewoon prima gaat. Groenten zijn prima opvulmateriaal, zeker icm vetten houdt dat je wat langer verzadigd. Verder valt er weinig zinnigs over te zeggen als we niets meer weten.

Enne, MikeAKA probeert je vanaf het begin al gewoon te helpen. Is gewoon niet zo fraai hoe je op hem reageert
 
Snacken tijdens trainen hebt je niets aan, je zit ook met opname tijd van wat je eet.
Vooraf goed eten en voldoende vet, dan houd je langer het volle/voldane gevoel. en complexe carbs wat ik als schreef.
 
Enige wat je redelijk direct een boost gaat geven tijdens trainen is dextro oid.
Als je echt honger krijgt tijdens t trainen dan eet je de periode (paar uur) Voor het trainen of over de dag te weinig.

Zit je in een cut? Dan kan het best honger zijn. Maar dat ga je met snacken tijdens het trainen niet oplossen. Je zal t dan echt ervoor moeten nemen.

Een knagend gevoel hoeft ook niet altijd
Honger te zijn. Je maag is leeg maar je glycogeen niet. T kan ook gewoon dorst zijn. Knorrende maag is niet altijd een honger indicatie. Neem op zo een moment gewoon drinken. Voel je je ook slap erbij dan dextrose.
 
Ach nee. Das altijd laag geweest.

Maar om er even serieus op te reageren, honger zegt niet zoveel. Zeker als je voldoende energie hebt om hard te trainen, en je kracht gewoon prima gaat. Groenten zijn prima opvulmateriaal, zeker icm vetten houdt dat je wat langer verzadigd. Verder valt er weinig zinnigs over te zeggen als we niets meer weten.

Enne, MikeAKA probeert je vanaf het begin al gewoon te helpen. Is gewoon niet zo fraai hoe je op hem reageert
Zoals ik eerder zei; was niet mijn bedoeling. Misschien las ik het verkeerd.. begreep ik het verkeerd.. idk... MikeAKA, my apologies 🤝
 
Niveau van het forum is toch wel flink omlaag gegaan in de loop der jaren. Jammer te zien. Thx voor de serieuze reacties.
Je hoeft je niet te verschuldigen. Aan je vraag mankeerde helemaal niets. Je post kon in drie serieuze reacties je vraag beantwoorden. Er zijn hier een aantal eenzame rednecks met scheve tanden die blijkbaar niet kunnen lezen. Ze reageren bot en doen alsof ze grappig zijn om dopamine te scoren, lees: likes.

Het zijn net als groepsdieren of beter gezegd aasgieren. Ze willen graag ergens bij horen en zijn constant bezig met het zoeken naar sociale bevestiging in hun online vriendenkring.

Dat heb ik hier zelf ook ondervonden. En natuurlijk op de andere topic starters met hun goede bedoelingen.
 
Je hoeft je niet te verschuldigen. Aan je vraag mankeerde helemaal niets. Je post kon in drie serieuze reacties je vraag beantwoorden. Er zijn hier een aantal eenzame rednecks met scheve tanden die blijkbaar niet kunnen lezen. Ze reageren bot en doen alsof ze grappig zijn om dopamine te scoren, lees: likes.

Het zijn net als groepsdieren of beter gezegd aasgieren. Ze willen graag ergens bij horen en zijn constant bezig met het zoeken naar sociale bevestiging in hun online vriendenkring.

Dat heb ik hier zelf ook ondervonden. En natuurlijk op de andere topic starters met hun goede bedoelingen.
Je mag tenminste van iemand die een topic aanmaakt verwachten dat zijn OP meer info bevat. verder is het verontschuldigen. Ik vind het netjes dat TS dit doet, hij zat zelf fout.
 
MikeAKA
Het zijn net als groepsdieren of beter gezegd aasgieren
Als je me qoute, qoute dan de hele zin om geen misverstanden te verkomen.

Wel ben ik zo lief om je vraag te beantwoorden: Opstandig, agressief gedrag of anderen met opzet irriteren komt hier vaak voor. Aasgieren zaaien paniek.
Dieren in groepsverband worden roofdieren eerder opgemerkt. Dit groepsverband komt natuurlijk ook voor op mensen. Het is mijn bedoeling om de ander te helpen.

@ Bullshark
Ondanks dat ik voor de training vaak een weightgainer en banaan eet krijg ik vaak toch nog honger/trek tijdens de workout. Iemand anders hier wel eens last van en, zo ja, et je dan iets?
Hoe duidelijk moet het nog zijn! Wat Topic starter je ook al attendeerde: Moet je de vraag beter lezen!

Het blijft me een raadsel dat het hierdoor bijna is ontspoort. Gelukkig heeft de topic starter de mensen nu gekalmeerd met zijn (mijn mening) overbodig excuus.
 
Laatst bewerkt:
dextro/banaan/krentebol/veel water drinken werkt voor mij prima
 
Ondanks dat ik voor de training vaak een weightgainer en banaan eet krijg ik vaak toch nog honger/trek tijdens de workout. Iemand anders hier wel eens last van en, zo ja, et je dan iets?
Wellicht dat een goede protein bar net voor/ tijdens de training je zou kunnen helpen?
 
Ik zou nooit adviseren om tijdens het trainen iets te eten. Je wilt het bloed in je lichaam je spieren in pompen en niet je maag. Met andere woorden, je haalt bloed weg van je spieren of het wordt pas verteerd wanneer je klaar bent trainen. Beide gevallen niet ideaal. Wel kun je ervoor kiezen om een vloeibaar intra carb supplement te nemen als cyclic dextrin. Dit houd je spieren voller en is super makkelijk en snel opneembaar voor je lichaam. Of dit je honger gevoel wegneemt, durf ik niet te zeggen.
Verder is het logisch dat je hele meal plan voor je training on point moet zijn en hier heb je de meeste mogelijkheden om honger te voorkomen.
 
Eet je "schoon" en drink je genoeg water ?
 
MikeAKA

Als je me qoute, qoute dan de hele zin om geen misverstanden te verkomen.

Wel ben ik zo lief om je vraag te beantwoorden: Opstandig, agressief gedrag of anderen met opzet irriteren komt hier vaak voor. Aasgieren zaaien paniek.
Dieren in groepsverband worden roofdieren eerder opgemerkt. Dit groepsverband komt natuurlijk ook voor op mensen. Het is mijn bedoeling om de ander te helpen.

@ Bullshark

Hoe duidelijk moet het nog zijn! Wat Topic starter je ook al attendeerde: Moet je de vraag beter lezen!

Het blijft me een raadsel dat het hierdoor bijna is ontspoort. Gelukkig heeft de topic starter de mensen nu gekalmeerd met zijn (mijn mening) overbodig excuus.
Begint op de viva te lijken zo
 
Back
Naar boven