AndroidHealthClinic

Voeding tijdens Winstrol

Bezoekers in dit topic

Juggernaut23

Cool Novice
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
56
Waardering
25
Lengte
1m68
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal nogmaals!😁

Ik ga dus vanaf morgen starten met mijn Winstrol Only kuur (50mg) voor zes weken (ik wil veel verder in vet en vocht zakken, en dit zal tevens mijn eerste kuur worden).

Ik zit al gemiddeld 16 weken in een cut, er moest veel vet vanaf, ik ben van 97KG (±25%) naar 80KG (±12%) gegaan (nooit exact gemeten).

Ik zie er uiteraard een stuk droger en strakker uit, nu is mijn vraag, die betrekking heeft op voeding tijdens deze Winstrol kuur, de volgende;

- Dien ik wellicht nu dat ik ga kuren, mijn koolhydraten te verhogen, of zal ik zo blijven eten? (Ik zal hieronder mijn macro’s posten). Ik merk namelijk dat er wat volume weg is gevallen omdat ik nu de koolhydraten heb verminderd tijdens de cut, mijn gedachte is dat als ik nu Winstrol gebruik, ik meer koolhydraten kan eten en toch af kan vallen?

Ik weet dat het allemaal om de kcal-in, kcal-uit gaat, maar misschien dat anabolen het plaatje anders maken, en het je de mogelijkheid geeft meer te eten en toch af te vallen?

Ik hoor graag van de ervaren gebruikers (serieuze gebruikers), of mijn redenatie juist/deels juist is..

Kcal: 2.111
Kool: 194 gram
Eiw: 212 gram
Vet: 60 gram
* Ik eet zes keer per dag, 7 dagen per week!

Alvast bedankt iedereen!..😁☀
 
Hetzelfde blijven eten, kijken wat er gebeurt. De weegschaal en de spiegel zijn je kompas.
 
Macro's kloppen niet, kom uit op 2164 cal. KEV is 40.17/36.76/25.58
Hoe bedoel je exact dat de macro’s niet kloppen?.. De macro’s zijn gebaseerd op de achterkant van elke verpakking van hetgeen ik eet.. Ik neem aan dat de voedingswaarde van de verpakkingen kloppen.. 🙂
 
Hoe bedoel je exact dat de macro’s niet kloppen?.. De macro’s zijn gebaseerd op de achterkant van elke verpakking van hetgeen ik eet.. Ik neem aan dat de voedingswaarde van de verpakkingen kloppen.. 🙂
De hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten overtreffen je totale calorieën.
 
De hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten overtreffen je totale calorieën.
Ah zo, ik zie het en heb het inderdaad uitgeteld.. Wellicht dat andere voedingsstoffen nog een rol spelen in kcal? Hoe dan ook, ik zit goed onder mijn onderhoud..:)
 
Ah zo, ik zie het en heb het inderdaad uitgeteld.. Wellicht dat andere voedingsstoffen nog een rol spelen in kcal? Hoe dan ook, ik zit goed onder mijn onderhoud..:)
Lol, ja dat zal best maar als je voedingsschema al niet klopt. Ik weet dat velen op hun gevoel eten maar die zijn toch al vergevorderd. Je voeding op orde is toch echt het voornaamste. Je dient precies te weten wat je binnenkrijgt zodat je van lieverlee je schema kan aanpassen. Nu zit er een verschil van 50 calorieën. Op zich niet veel maar wel een onjuist gegeven in je voeding.
 
Lol, ja dat zal best maar als je voedingsschema al niet klopt. Ik weet dat velen op hun gevoel eten maar die zijn toch al vergevorderd. Je voeding op orde is toch echt het voornaamste. Je dient precies te weten wat je binnenkrijgt zodat je van lieverlee je schema kan aanpassen. Nu zit er een verschil van 50 calorieën. Op zich niet veel maar wel een onjuist gegeven in je voeding.
Daar heb je gelijk in! Ik zal hier zeker rekening mee houden..
 
Daar heb je gelijk in! Ik zal hier zeker rekening mee houden..
Probeer even uit te zoeken waar de fout is gemaakt in je schema, iets klopt er niet.

Ik neem wel m'n petje af voor het werk wat je hebt verricht om in vetpercentage te zakken. :thumbs:
 
Waarom combineer je Winstrol dan niet met een vetburner zoals clen? Energieverbruik is misschien wat hoger want je neemt nogsteeds een anabool. Training zou met Winstrol minder leuk zijn. Toen ik het gebruikte voelde ik mijn gewrichten kraken bij oefeningen zoals lat pull down en bicep curl. Je oogt er strakker van maar zodra je stopt is dat wel minder
 
Het is al zomer.

Mijn advies: winstrol-only is waardeloos.
 
Waarom combineer je Winstrol dan niet met een vetburner zoals clen? Energieverbruik is misschien wat hoger want je neemt nogsteeds een anabool. Training zou met Winstrol minder leuk zijn. Toen ik het gebruikte voelde ik mijn gewrichten kraken bij oefeningen zoals lat pull down en bicep curl. Je oogt er strakker van maar zodra je stopt is dat wel minder

Je staat idd strakker als je op een laag vetpercentage staat.
 
Back
Naar boven