Fitness Seller

Voeding tips bulk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Broodje kebab 700~ kcal hoef je er maar 5 per dag te eten :eating:
 
Als je geen zin hebt om te eten dan eet je toch niet .. niemand verplicht jou om te eten .. en bovendien waarom zou je dirty bulken... eten wat de pot schaft is niks mis mee, als je daar wel zin in hebt neem je er wat extra saus bij of een extra bord of denk aan een toetje waar je trek in hebt voor na het eten. Meal timing is onzin
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Je mag mijn eetlust wel hebben hoor, gewoon verstand op 0 en eten man, wat wij hier regelmatig zeggen, vretuh jochie, vretuhhh.
 
En pas op met wat je wenst aankomen is niet aankomen, je hebt groeien en je hebt aankomen, je piept wel anders als je een buik hebt hangen, dirty bulking niet aan beginnen, anders kan je daar wee mee aan de gang.
 
Mijn advies, sta heel vroeg op, heel vroeg, want ik heb net na het ontwaken ook nooit trek, maar op een gegeven moment wanneer je actief bent, ga anders ff lopen buiten, lange route en je maag begint vanzelf te knorren, maak het jezelf makkelijk.
 
ik heb vooral moeite om niet te veel te eten :D ik heb nog wel trek na 3400kcal
 
Brood zie je helrmaal niet zitten?
Wraps met zalm roomkaas of pindakaas kip ananas of gewoon met allerlei ander beleg.
Krentebolle of mueslibollen met kaas.
Shakebeker mee mee havermout en eiwitpoeder. Op school melk erbij en hoppa
Zak noten of pindas in je tas. Studentenhaver

En zo zijn er tal aplossingen.

Jezus, stuk voor stuk lekkere dingen, hoe kan je dat nou niet willen eten?

zou Pieter nog wat willen vragen, heb je veel stress en rook je? heeft allemaal invloed op je eetlust.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Sorry voor deze extreem late update vrienden!
Het gaat eten gaat erg goed! Ik heb mezelf de afgelopen jaren flink gepusht en een schop onder mijn kont gegeven, wat was ik toch ook een zielige zeikerd als ik zo mijn eigen post terug lees. Excuses daarvoor... momenteel eet ik zo rond de 3800kcal p dag en ga ik gewoon lekker op de basic dingetjes zoals cashewnoten, volle melk, dadels, havermout met nesquick en een banaan etc. etc. Ik zie hier en daar handige tips voorbij komen, deze ga ik ook zeker nog toevoegen.
Grappig om terug te lezen dat ik toen zo’n moeite had met eten, voortaan heb ik de hele dag honger en zit ik de hele dag te snaaien.

Bedankt voor de tips guys!
 
Ohja ik wil verder niet opscheppen hoor maar ik weeg nu 97 kilo :cool:
 
Goed dat je zo vooruit bent gegaan!
En ook flink spier gegaind??
 
Goed dat je zo vooruit bent gegaan!
En ook flink spier gegaind??
Ja hoor zeker! Niet alleen spier natuurlijk de nodige vetjes zijn er ook bij gekomen
 
En het vetgehalte?
Durf ik je niet te zeggen, die heb ik niet gemeten. Maar zal wel flink omhoog zijn geschoten. Nou vind ik dat zelf helemaal niet zo erg
 
Back
Naar boven