Fitness Seller

Voeding.. vermoeden dat ik te weinig eet.

Bezoekers in dit topic

jazegtie

Novice
Lid geworden
21 aug 2019
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
2m02
Hallo iedereen.

Ik train sinds augustus en gezien de resultaten vermoed ik dat ik te weinig eet. Kunnen jullie mij advies geven ? Ik train 3x per week en ik doe 3 x 8 reps. Ik ben 2 meter en weeg 99.3 kg. Toen ik begon woog ik 93 a 94.

Ontbijt:

08:00
Whey shake melk
2 volkoren boterhammen met pindakaas of 250 ml kwark

10:30

250 ml kwark of 2 boterhammen pindakaas, ligt eraan welke ik tijdens het ontbijt eet.

12:30

4 boterhammen met kipfile

14:40

2 boterhammen kip file + 250 ml kwark

18:00

Wat de pot schaft

21:00

2 eieren op volkoren crackers

Voor het slapen gaan

Whey shake
 
Je bent ongeveer een kilo per maand aangekomen, dus TE weinig eten doe je niet.

Maar het is lastig te zeggen: wat is je doel en wat is je onderhoud?
 
brb even je onderhoud en de voedingswaardes uitrekenen
 
brb even je onderhoud en de voedingswaardes uitrekenen
Maak ook meteen even een schema met de juiste macro’s en zorg er direct voor dat de voedingswaarden qua vitamines en mineralen ook écht top zijn. Het liefst zonder aanvulling van supplementen natuurlijk. Wil je ook direct rekening houden met dat hij niet elke dag hetzelfde zal willen eten? Dus liefst voor 7 dagen zodat hij netjes een weekschema heeft. Een boodschappenlijstje erbij is ook handig Camelus, scheelt een hoop rekenwerk in de supermarkt !! Minimale houdbaarheid er evt ook bij in zodat ie niet op vrijdag ziet dat de kip slechts tot woensdag goed was? Man, wat ben jij een topper qua hulp de laatste tijd hier op het forum!!
 
Je bent ongeveer een kilo per maand aangekomen, dus TE weinig eten doe je niet.

Maar het is lastig te zeggen: wat is je doel en wat is je onderhoud?

Doel is massa aankomen. Wat bedoel je precies met onderhoud ?
 
Maak ook meteen even een schema met de juiste macro’s en zorg er direct voor dat de voedingswaarden qua vitamines en mineralen ook écht top zijn. Het liefst zonder aanvulling van supplementen natuurlijk. Wil je ook direct rekening houden met dat hij niet elke dag hetzelfde zal willen eten? Dus liefst voor 7 dagen zodat hij netjes een weekschema heeft. Een boodschappenlijstje erbij is ook handig Camelus, scheelt een hoop rekenwerk in de supermarkt !! Minimale houdbaarheid er evt ook bij in zodat ie niet op vrijdag ziet dat de kip slechts tot woensdag goed was? Man, wat ben jij een topper qua hulp de laatste tijd hier op het forum!!

.
 
Laatst bewerkt:
Lees hier even mee. Post 1 en de excel van post 2.
Door dit zelf te doen zal je er ook veel van leren.
Dan kan je daarna gerichter je vragen stellen.
Kom je no nog aan met wat je eet?
 
Maak ook meteen even een schema met de juiste macro’s en zorg er direct voor dat de voedingswaarden qua vitamines en mineralen ook écht top zijn. Het liefst zonder aanvulling van supplementen natuurlijk. Wil je ook direct rekening houden met dat hij niet elke dag hetzelfde zal willen eten? Dus liefst voor 7 dagen zodat hij netjes een weekschema heeft. Een boodschappenlijstje erbij is ook handig Camelus, scheelt een hoop rekenwerk in de supermarkt !! Minimale houdbaarheid er evt ook bij in zodat ie niet op vrijdag ziet dat de kip slechts tot woensdag goed was? Man, wat ben jij een topper qua hulp de laatste tijd hier op het forum!!

Iemand moet het doen.
 
Back
Naar boven