MuscleMeat

Voeding voor spiermassa en lager vetpercentage

Bezoekers in dit topic

Ramonr

Cool Novice
Lid geworden
27 feb 2013
Berichten
32
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
79kg
Geachte forumleden,

Mijn doel is om spiermassa te krijgen en tegelijkertijd ook mijn vetpercentage omlaag te krijgen. Mijn vetpercentage ligt nu rond de 11 a 12%.

Mijn onderhoud is nu 3000 kcal en om meer spiermassa te krijgen heb ik gehoord dat je dan ongeveer 500 kcal meer moet gaan eten dan je onderhoud. Maar is dit wel goed voor je vetpercentage?

Hoor graag van jullie en alvast bedankt!:)
 
Geachte forumleden,

Mijn doel is om spiermassa te krijgen en tegelijkertijd ook mijn vetpercentage omlaag te krijgen. Mijn vetpercentage ligt nu rond de 11 a 12%.

Mijn onderhoud is nu 3000 kcal en om meer spiermassa te krijgen heb ik gehoord dat je dan ongeveer 500 kcal meer moet gaan eten dan je onderhoud.

correct (pak hem beet, hoeft niet precies 500 te zijn hoor, 200 mag ok, maar dan gaat het langzamer)


Maar is dit wel goed voor je vetpercentage?

Nope.


het probleem is dat je 2 tegenstrijdige dingen tegelijkertijd probeert te doen... dat is niet makkelijk (tot onmogelijk). Efficiënter is ze 1-voor-1 te doen (eventueel om-en-om afwisselend).
 
vetpercentage verlagen en spiermassa aankomen tegelijk gaat je hoogstwaarschijnlijk niet lukken met een vp van 11 á 12%. Zou me even niet druk maken om het verlagen van je VP maar om het gainen van massa. gewoon 300 boven onderhoud gaat eten en als je 14% vp bereikt heb 500 eronder gaan zitten tot je weer op 10% zit en zo door
 
Ik zeg eerder bulken ;) Je hebt een laag vp dus je kan opzicht nog wat massa bij krijgen.
 
Ik zeg eerder bulken ;) Je hebt een laag vp dus je kan opzicht nog wat massa bij krijgen.

Ja klopt zeker, maar wil ook proberen voor een sixpack te gaan. Maar dit gaat me dus niet lukken? Sixpack krijgen en wat meer spiermassa te krijgen?
 
dat kan alleen als je net begint of na een cheat dag kun je vet verliezen en spiermassa bijkomen
 
Ja klopt zeker, maar wil ook proberen voor een sixpack te gaan. Maar dit gaat me dus niet lukken? Sixpack krijgen en wat meer spiermassa te krijgen?

Ik weet niet wat jou doel is?

Als je rond de 11/12% vp zit zie je al je sixpack bijna niet. En vooral als je gaat bulken je vp gaat automatisch een beetje omhoog.. Maar als je echt voor een 'sixpack' wilt gaan dan zou ik liever naar de andere forum gaan van dutchbodybuilding fitness ;)
 
Back
Naar boven