1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Voeding voor trainen

Discussie in 'Tieners en Beginners' gestart door Marijnd01, 13 aug 2017.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Marijnd01

Marijnd01 Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    65kg
    ik ben een jongen van 16 jaar ik ben 1.80m en weeg ongeveer 65 kg. Ik ben van plan binnenkort naar de sportschool te gaan en heb gehoord dat naast het trainen de voeding ook erg belangrijk is. En omdat ik geen moeite wil verspillen door wel te trainen maar niet de goede voeding te hebben vraag ik het volgende: wat moet ik eten? Dan denk je natuurlijk van dat kan je overal op internet vinden, maar de meest diëten die ik kan vinden vereisen dan 's ochtends een heleboel eieren of iets dergelijks eet en dan om 10 uur weer iets van kip, maar ik heb hier helemaal geen tijd voor want ik moet ook naar school, dus wat voor dingen kan ik in mijn dagelijks leven gewoon eten wat niet al te ingewikkeld is en niet veel tijd kost om te bereiden en wat ook mee naar school te nemen is (ik ben namelijk van plan na school te gaan trainen).

2. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    5.197
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Geupdatet excel voedingsschema
    Kijk maar even in deze link. Zit ook een excel schema bij.

Je kan prima ook gewoon brood eten en simpele dingen als wraps. Havernout kan je droog meenemen en even melk erbij knallen en opdrinken op school.
    Je hoeft echt niet moeilijk te doen met kip en rijst oid. Gewoon even een schema maken en dan kan je altijd tips vragen.

3. SvP0501

SvP0501 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    49
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    86kg
    Vetpercentage:
    17%
    16 jaar, 1,80 en 65 kg.. maak je nog maar niet zo druk over schema's , voldoende eiwitten enz .

Discipline moet je hebben, om een eetschema te volgen en gezien je leeftijd de " slechte dingen te laten "
    De vette hap in de schoolkantine, de zakken chips in de pauze en de MacDonalds, KFC en Burger King in de tussenuren. Tussendoor de RedBull / Monster en andere " energy drinks " , dat zijn de valkuilen die je moet weerstaan.

Er is genoeg " verantwoord " eten wat makkelijk mee te nemen is.
    Brood met kipfiletplakjes, bak kwark met noten / zaden / vers fruit , hard gekookt ei / Bak sla met gerookte kip / blik tonijn , Rijstwafels met pindakaas en banaan

4. flexx123

flexx123 Massive Warrior

Leuk Bevonden:
    4.491
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    65kg
    Vetpercentage:
    8%
    Lekker veel donuts eten.

5. Marijnd01

Marijnd01 Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    65kg
    En hoeveel gram eiwitten is genoeg voor als je gaat trainen?

6. MuscleMark

MuscleMark Cool Novice

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    76kg
    Vetpercentage:
    21%