AndroidHealthClinic

Voeding vraagje > schema na gebruik pro hormonen

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Ik heb hier op het forum gelezen dat als je aan as kuurtje achter de rug hebt je niet meteen moet gaan cutten.
Geld dat ook voor pro hormonen bij een normale dosering?
 
Lijkt me wel. Als je met hormonen speelt dan moet je daarna proberen zoveel mogelijk van je winst te behouden. Hoe je moet nakuren kun je vinden in de as sectie.
De cal. inname zou ik nog mintens een paar weken na de kuur hoog houden. Ervan uitgegaan dat je het over een 'massa kuurtje' hebt.
 
sluit me hierbij volledig aan..
 
En hoeveel weken kan ik dat dan het best blijven doen?
Ik ga namenlijk over 3 weken naar zuid frankrijk en ben nu dus aan het cutten.
Ik zit er dus over na te denken om als ik terug kom van die vakantie weer 4 weken test-100 en equi max te nemen( normale dosering)
Maar ik wil deze zomer natuurlijk ook lekker droog zijn en wil rustig aan cutten om zo spiermassa te sparen.
Zouden 2 weken genoeg zijn?
En stel dat ik te vroeg begin met cutten heeft dt dan alleen nadelige invloed op de spiermassa die ik gemaakt heb met die test-100 of is het nadelig op de gehele spiermassa?
 
Originally posted by RobbieH
En hoeveel weken kan ik dat dan het best blijven doen?
Ik ga namenlijk over 3 weken naar zuid frankrijk en ben nu dus aan het cutten.
Ik zit er dus over na te denken om als ik terug kom van die vakantie weer 4 weken test-100 en equi max te nemen( normale dosering)
Maar ik wil deze zomer natuurlijk ook lekker droog zijn en wil rustig aan cutten om zo spiermassa te sparen.
Zouden 2 weken genoeg zijn?
En stel dat ik te vroeg begin met cutten heeft dt dan alleen nadelige invloed op de spiermassa die ik gemaakt heb met die test-100 of is het nadelig op de gehele spiermassa?

Hoelang je nodig hebt om te herstellen? Ik heb geen idee, maar 2 weken lijkt me vrij kort.

Je laatste vraag snap ik niet helemaal. Als je spiermassa verliest, dan maakt het toch niet uit of het nou 'oude' of 'nieuwe' spiermassa is. Spiermassa is spiermassa en als jij met hormonen gaat rommelen dan wil je toch wel het maximale eruithalen?

Ik zag trouwens dat je sprak over 'weer' een kuurtje. Wat waren de resultaten van de eerdere kuur of kuren die je gaan hebt?
 
Originally posted by burn


Hoelang je nodig hebt om te herstellen? Ik heb geen idee, maar 2 weken lijkt me vrij kort.

Je laatste vraag snap ik niet helemaal. Als je spiermassa verliest, dan maakt het toch niet uit of het nou 'oude' of 'nieuwe' spiermassa is. Spiermassa is spiermassa en als jij met hormonen gaat rommelen dan wil je toch wel het maximale eruithalen?

Ik zag trouwens dat je sprak over 'weer' een kuurtje. Wat waren de resultaten van de eerdere kuur of kuren die je gaan hebt?

Ik heb in December vorig jaar test-100 met equi max gecombineerd.
Ben daar toen 5 kilo door aangekomen, maar was toen ook net pas helemaal in orde met mijn voeding.
Ben in de maanden erna ook flink wat kilos aangekomen zonder pro-hormonen.
Ik woog in December voor die kuur 81 en erna 86 en 3 weken terug woog ik 93/94 maar daar zat wel nogal wat meer vet bij als eerst ( van 13% naar 16 % )
Ben nu aan het cutten sinds 3 weken mede door verstandskies die verwijderst is waar ik VEEL problemen mee heb gehad ( stuk tand blijven zitten en ontsteking tot gevolg )
Ik weeg nu daardoor in 3 weken 88 kilo, beetje te snel gegaan het cutten maar kon verschillende dagen gewoone echt bijna niks eten.
 
Back
Naar boven