MuscleMeat

Voeding, werken in de bouw, voeding koel houden?

Bezoekers in dit topic

Lippie

Novice
Lid geworden
3 jun 2019
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Voor de leden die werkzaam zijn in de bouw: Wat nemen jullie mee tijdens jullie werkdag aan eten? Aangezien de pauzes vrij kort duren en er (meestal) geen koelkast/magnetron ter beschikking is. En hoe houden jullie je voeding koel? Zit er aan te denken een koeltas te bestellen en daar enkele koelelementen in te doen.

Bedankt!
 
Koeltas en koelelementen zoals je zelf aangeeft
 
Frigobox met koelelementen.

Ik heb de luxe van een microgolf dus neem vaak aardappelen en vlees mee :D
 
Inderdaad, koeltas met koude elementen is een must. Ook voor diegenen die niet in de bouw werken. Niet iedereen met een kantoorbaan heeft namelijk een frigo tot zijn/haar beschikking.
 
Hoezo een must?
Je kan toch prima je bakjes eten een paar uurtjes in je tas laten zitten als je die sochtends uit de koelkast haalt?
Zo doe ik het altijd in ieder geval, ook geen koelkast etc tot beschikking.
 
Toen in nog in de bouw zat. At ik meer brood en yoghurt met cruesli om snel weg te werken.
 
Hoezo een must?
Je kan toch prima je bakjes eten een paar uurtjes in je tas laten zitten als je die sochtends uit de koelkast haalt?
Zo doe ik het altijd in ieder geval, ook geen koelkast etc tot beschikking.
Als ik om 06.30u alle meal prep uit mijn frigo haal om mee te nemen naar het werk, doe ik alles in een koeltas. Ik heb immers graag dat alles goed koel blijft tot in de namiddag/avond. Ik eet namelijk niet enkel lunch op het werk, maar ook nog in namiddag en avond. Is afhankelijk van hoe lang de werkdag duurt (niet altijd op voorhand te voorspellen).
 
Ah ja ik snap t ook wel, viel meer over t woordje must :p
Helemaal als je een magnetron tot beschikking hebt is t wel chill.
Ik heb ze gewoon mee in de tas dus warmt over de uren wel iets op zodat ik het met de lunch niet steenkoud hoef op te eten
 
Ah ja ik snap t ook wel, viel meer over t woordje must :p
Helemaal als je een magnetron tot beschikking hebt is t wel chill.
Ik heb ze gewoon mee in de tas dus warmt over de uren wel iets op zodat ik het met de lunch niet steenkoud hoef op te eten
Wat het beste voor je werkt, zou ik zeggen :o
Mss is een "must" wat overdreven gesteld, maar in mijn geval zou ik niet meer zonder kunnen
 
Bedankt voor de reacties. Eet nu namelijk ook brood met beleg (kaas e.d.) en neem een shake mee naar het werk. Nadeel met deze temperaturen is dat het tegen de middag al bijna niet meer te eten/drinken is.
 
Hallo allemaal,

Voor de leden die werkzaam zijn in de bouw: Wat nemen jullie mee tijdens jullie werkdag aan eten? Aangezien de pauzes vrij kort duren en er (meestal) geen koelkast/magnetron ter beschikking is. En hoe houden jullie je voeding koel? Zit er aan te denken een koeltas te bestellen en daar enkele koelelementen in te doen.

Bedankt!
makita heeft een tijdje koelboxen op de welbekende 18v accu's gehad . ben zelf ondernemer dus ik heb een koelkastje in mijn bus . maar ik had idd een koelbox met koelelementen en later een koelbox met koeling op accu
 
Invriezen en dan meenemen. Zo nam ik op warme dagen m'n kwark mee zonder dat het zuur werd
 
Koeltas met elementen werkt prima.
1a 2 bakken kwark invriezen en erbij.
Die bakken zijn alleen niet ontdooit tegen de middag. Duurde een volledige dag in de koeltas met elementen en nog was T kwark ijs

Als ik van huis ging 5:00 en alles uit de koeling in een koeltas met elementen deed was T in de middag tegen 15:00 nog niet warm oid.
(Uitgaande van een fabrieks kantoor bij 28 graden .. )
 
Bevroren in een koeltas gaat inderdaad lang duren. Je kan de kwark op dat moment bijna zelf als element gebruiken voor de rest
 
Niet moeilijk doen gewoon koelboxje mee.
 
Frigobox met koelelementen.

Ik heb de luxe van een microgolf dus neem vaak aardappelen en vlees mee :D

Mits jij dit niet de avond ervoor al hebt opgegeten. Want dan zegt de vrouw gewoon dikke pech baardmans.

Koelbox mee
Cola fles ranja of water invriezen en die in de koelbox stoppen in de ochtend. Plus extra koelelementen.
 
Back
Naar boven