MuscleMeat

voeding????????????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pinda

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2002
Berichten
16
Waardering
0
ik ben 22 1.80 en 65 kilo en ik begin in januarie (denk ik) met een dianabol kuur en daarna uitkuren met clomid,
heeft iemand een goed eet programa voor mij ik wil er best wel een boel kilo bij krijgen aan massa en spieren maar ik werk in 5 ploegen dus 2 ochtend diensten 2 middag diensten en 2 nacht en dan 4 dagen vrij en zo altijd dus iemand goede tips ????
 
Ja zorg dat je voeding kan meenemen, maak alles klaar de avond voor of de ochtend voor je gaat werken.
2. de tip: zorg voor vloeibare voeding, dat werkt sneller weg en leverd snel bruikbare callorieën.
3. de tip: hoge callorieën, zorg voor minimum 4 tot 5000 kcal per dag.
4. de tip: regelmaat, eet om de 2 uur, sla geen maaltijd over of probeer dit te beperken.

En als laatste en belangrijkste : ga niet kuren vooraleer dit alles perfect in orde is.
 
thanks man dat lukt allemaal ,maar nog tips qua recepten en etenswaren bv fruit of shakes of CREATINE waar veel koolydraten en eiwitten inzitten
 
waarom wil je kuren? Probeer eerst eens wat je kan winnen met je voeding aan te passen.
Ik ben ietsje groter en weeg nog minder...als een kuur het wondermiddel zou zijn had ik het ook al gedaan, maar zo simpel ligt het nt volgens mij
 
nu al kuren??
damn, je kan makkelijk in een jaar met een beetje eten en trainen 80kg halen ZONDER dat spul...
 
nee mannen dat krijg ik niet voor elkaar ik ben vechtsporter en dat gaat echt moeilijk dan met massa op bouwen ik wil ook maar een kuur een beetje massa erbij en die behouden maar nog eet tips of niet?
 
Je kan eens kijken op [Link niet meer beschikbaar] , kan je kiezen uit callorierijke voeding en wat je het best kan kiezen, zo stel je dan je dag schema samen tot je aan de 5000 kcal komt.
En nogmaals, als je wil kuren dan is het belangrijkste je dieet, en dat hoeft geen schoolvoorbeeld van gezonde voeding te zijn, als je maar veel kan eten.
Neem dan wel de nodige extra vitaminen en mineralen.
 
Ik snap echt niet wat iedereen toch zo'n probleem heeft met eten... Als je echt je kalorieën nodig hebt, vreet je je toch gewoon te pletter no matter what (wafels, ijs, frieten, ...) zolang je maar genoeg eiwit binnen hebt.
Zoieso zal je de massa die je met kuren wint toch terug verliezen als je achteraf nog te weinig binnen krijgt.
 
en mocht je niet genoeg kunnen eten, kan je er altijd weightgainers enzo bij gebruiken toch...

vloeibaar voedsel is meestal makkelijker weg te werken, dan die bergen vast voedsel...
 
Ja pinda ik zou eerst maar ff minimaal een jaartje of 3 wachten met kuren. Je zal met de kuur wel groter worden, maar of je die tijdens de kuur gekweekte massa vast blijft houden... Probeer eerst naturel een basis op te bouwen....Let maar eerst op je voeding en train lekker hard. Je zal al met goede voeding heel erg vooruit gaan, daarnaast kan je ook nog supplementen gebruiken als creatine, glutamine, weightgainers etc. om nog meer massa te kunnen kweken.

Btw. kheb net een thread over pinda's gepost :D :rolleyes:
 
Just wait the AS. Je hebt nog totaal geen basis opgebouwd, dus je zult er 1 weinig van overhouden en 2 je zult je mogelijkheden tot verdere (natuurlijke) groei ernstig beperken.
Dat vechtsporten beperkingen oplegd is waar, maar het meeste is calorisch, welke je kunt opvangen door je voeding aan te passen. (oftewel>>ETEN!!!!!)
 
idd geen as gebruiken, veel eten, goed trainen, goed rusten en je word groter!
 
Originally posted by NewbieNeo
nu al kuren??
damn, je kan makkelijk in een jaar met een beetje eten en trainen 80kg halen ZONDER dat spul...

15 kilo in 1 jaar! Naturel? Dat denk ik niet, misschien als je Mr. O genen hebt en je dieet en trainingen altijd perfect zijn. Anders niet. Anders zou iedereen gewoon 2 jaartjes trainen en 30 kilo spier hebben gewonnen, in het geval van pinda 110 kg! Zoals ik al zei, het kan MISSCHIEN, maar mij lukt het zekers te weten niet en ik durf te wedden dat meer dan de direkwart van de mensen die bodybuiklden geen 15 kg winnen in 1 jaar, niet naturel in ieder geval.......
 
Wat is er zo vreemd aan 15 kg in een jaar? Ik had 20 kg in een jaar erbij. 2% meer vet.
Het tweede en derde jaar is dat natuurlijk niet evenveel meer.
Je moet al heel slechte genen hebben om het eerste jaar geen 10 -15 kg te winnen, rekening houdend met het feit dat voeding en training optimaal zijn, maar daar zit meestal het probleem, en dan zeggen ze maar dat het aan de genen ligt....
 
1ste jaar gaat altijd kneiterhard. ik zat op 12 kg. daarna zakt het langzaam af.
 
True, het eerste jaar gaat ongelofelijk lekker als je goed op je voeding let... Trouwens, 1.80m en 65kg. is soieso veels te weinig, een keer je goed begint zal dat snel stijgen.
 
Originally posted by Big Byron
Ik snap echt niet wat iedereen toch zo'n probleem heeft met eten... Als je echt je kalorieën nodig hebt, vreet je je toch gewoon te pletter no matter what (wafels, ijs, frieten, ...) zolang je maar genoeg eiwit binnen hebt.

Goed advies hoor!!??? Pfffffff ga aub eerst zelf wat leren ipv zulke domme adviezen te geven. Bij bodybuilding hoort gezonde voeding!!!! Tuurlijk kan een junkdag geen kwaad en is het zelfs goed om je lichaam ff te laten schrikken, maar wat jij zegt..........................
 
Zo te horen zuigen mijn genen nog harder dan ik dacht. Ik wist wel dat ze slecht waren, maar 10 kg in een jaar man, daar doe ik bijna een moord voor! Ik mer dan train 2 jaar, waarvan mer dan 1 jaar echt goed op voeding etc lettend (toen ik dus in bbing geintresseerd te raken) en ik heb er nog maar iets van 5 kg bij ofzo....
 
Originally posted by frietbakker
Zo te horen zuigen mijn genen nog harder dan ik dacht. Ik wist wel dat ze slecht waren, maar 10 kg in een jaar man, daar doe ik bijna een moord voor! Ik mer dan train 2 jaar, waarvan mer dan 1 jaar echt goed op voeding etc lettend (toen ik dus in bbing geintresseerd te raken) en ik heb er nog maar iets van 5 kg bij ofzo....
Ja, maar hoe is je lichaam veranderd? Ik hoor welleens van mensen dat ze zoveel kilo zijn aangekomen, maar waar die kilo's dan zitten? Ik zie het niet altijd af.
 
Back
Naar boven