XXL Nutrition

voeding

Bezoekers in dit topic

munken

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
131
Waardering
0
wa eten jullie zoal? Over welke supplementen zijn jullie tevreden?
 
Voornamelijk dingen die dus veel eiwitten en koolhydraten bevatten. Zoals pasta's, brinta, tonijn, eieren, kwark enz.

Als supplementen eiwitshakes, lijnzaadolie, vitamine's, ZMA en creatine.
 
ZMA da ken ik niet

Ik eet zes keer per dag maar ben voorlopig gestopt met eiwitshakes. Ben wel zeer tevreden van TWinlabshakes.
Wat is goeie creatine? Ik heb nog nooit veel effect gehad van da spul
 
goeie creatine is creatine dat het goed doet... ;) j/k

ik eet voornamelijk volkorenbrood, zilvervliesrijst, havermout, brinta, magere kwark, kippenborstfilet, eieren etc.

supplementen:casseinaat, whey, lijnzaadolie, vitamine c 1000 mg, mulri-vit & mineralen, zink & magnesium
 
creatine werkt niet bij iedereen. Verder kan het verschillende oorzaken hebben dat je niet veel van creatine hebt gemerkt (slechte kwaliteit, verkeerde dosering, te weinig water etc)
Hoe nam je je creatine in?
 
Ik neem mijn creatine samen met een halve liter fruitsap.
Misschien was die creatine niet van een al te beste kwaliteit, zou kunnen.

Ik weeg nu 112-113kg en zou tegen eind maart -110kg moeten wegen dus zal ik de komende weken wa op mijn voeding moeten letten. Da laatste tijd heb ik da serieus verwaarloosd. Altijd pizza's, pitta's en massas zware weight gainers. Je verzwaard er wel goed van maar je vetpercentage stijgt ook wel wat. Ik heb nu een vetpercentage van 18-19% denk ik. Dit ligt wat aan de hoge kant vind ik. Ik heb nu nog tijd om er wa aan te doen. Ik mag evenwel geen kracht verliezen, want dan heb ik een powerliftingwedstrijd. Spike doet daar ook mee
 
Back
Naar boven